Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Alexandra
...lite inspirerad av Marlene64´s tråd startar jag en ny på samma tema:
Posta bilder ni hittar på obekväma selar och andra bäredskap som inte ser så sköna ut!
Går ut först med en jag lagt ut här förut...
Bild
Senast redigerad av Alexandra den lör apr 09, 2005 17:29, redigerad totalt 1 gånger.
Av Alexandra
Bild

Klipper in selen Marlene64 hittade...
Användarens profilbild
Av Helena
Alexandra, jag hittade din sele på en sida om bärstolen Macpac Vamoose, det verkar vara samma tillverkare, lite konstigt, har ju hört mycket bra om bärstolen. Konstigt att de tillverkar en så kass sele.
Användarens profilbild
Av Helena
Bild

Vattenbärsele, fast de bar inte lika långt ner på alla bilder och det är ju rätt smart egentligen.
Användarens profilbild
Av marlene
vatten bärselen såg lite läskig ut... men man kanske inte ska bära så länge i den. Men nog måste en vattensjal vara bättre.
Användarens profilbild
Av Helena
marlene64 skrev:vatten bärselen såg lite läskig ut... men man kanske inte ska bära så länge i den. Men nog måste en vattensjal vara bättre.
Tydligen är den som lite flythjälp åt barnet och föräldern ska visst inte behöva vara så djupt i vattnet. Och det kanske inte blir tungt ifall barnet flyter i vattnet. Men är det inte trevligare att vara på samma nivå som sitt barn i vattnet?

Bild
Användarens profilbild
Av marlene
Helena skrev:
marlene64 skrev:vatten bärselen såg lite läskig ut... men man kanske inte ska bära så länge i den. Men nog måste en vattensjal vara bättre.

Tydligen är den som lite flythjälp åt barnet och föräldern ska visst inte behöva vara så djupt i vattnet. Och det kanske inte blir tungt ifall barnet flyter i vattnet. Men är det inte trevligare att vara på samma nivå som sitt barn i vattnet?
Ja nog skulle jag vilja ha wille mot mig om jag skulle ha honom i sjal/sele så jag ser hur kan reagerar, han kanske tycker att det är läskigt
Användarens profilbild
Av AnKa
Men stackars barn. I den första selen ser det ju ut som om barnet skulle strypas.

Och vattenselen förstår jag faktiskt inte alls. Varför behöver man en sele i vattnet? I duschen kanske eller på stranden men inte i poolen som på bilden. Där hjälper ju vattnet till att bära barnet och jag ägner all min uppmärksamhet åt mitt barn när jag badar med det. Behöver altså inte ha händerna fria.
Knaske är det bra om man har handikappade barn eller om man badar ensam med flera barn, förståss.
Användarens profilbild
Av Helena
AnKa skrev:Men stackars barn. I den första selen ser det ju ut som om barnet skulle strypas.

Och vattenselen förstår jag faktiskt inte alls. Varför behöver man en sele i vattnet? I duschen kanske eller på stranden men inte i poolen som på bilden. Där hjälper ju vattnet till att bära barnet och jag ägner all min uppmärksamhet åt mitt barn när jag badar med det. Behöver altså inte ha händerna fria.
Knaske är det bra om man har handikappade barn eller om man badar ensam med flera barn, förståss.
Vänta bara, snart kommer säkert babyskyddet som du även kan ta med dig ut i bassängen, med tillhörande flytväst. :D
Användarens profilbild
Av sarah
AnKa skrev:Men stackars barn. I den första selen ser det ju ut som om barnet skulle strypas.
Det är inte selen som går upp i halsen på bebis tror jag, det ser ut som det är hängselbyxorna, selen verkar sluta lite längre ner. Men obekväm såg den ut att vara!
Användarens profilbild
Av Helena
Katharina skrev:Ingen sele men... ja vad säger man?

Bild
Men vad är det för sjal, ser ut som en trikåsjal med fransar.
Eller kanske det är en ny sorts hoppgunga, där föräldern får agera ställning.
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Ja oj inte kan man ju gå med den knytningen då bumpar ju barnet i låren! Ja Helena det måste vara som du säger en hoppgunga.

Var hittade du bilden Katharina?
Användarens profilbild
Av Tiz
Ja det där är ju ingen vidare reklam för vare sig selar eller sjal. Hur kan människorna gå?? Måste ju dingla bäbis runt benen. Jobbigt att snubbla....
Användarens profilbild
Av Helena
"One size fleece baby sling" var det visst. Det förklarar ju saken, man kan tydligen inte justera den, och då blir den för stor för en del människor.
Fast jag gillade tyget, såg mysigt ut.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?