- tis feb 21, 2012 14:02
När jag handlar mat har jag bebisen eller ja ettåringen snarare, i min beco butterfly. Jag bär på mage typ till frysdisken för där är det svårt att nå. Puttar bak bebis på ryggen o så får hon sitta där när jag packar varor o bär påsar. Lättast så. Men hon börjar bli för tung för becon. Så vad byter man till? Hon vill inte gärna sitta bak hela stunden och jag kan inte ta ur henne ur en sjal o knyta om, då skulle hon aldrig accepterat att bli fastknuten igen utan skulle vilja gå iväg. När jag skuffar becon fram o tillbaka sitter hon ju liksom fast och då har hon inga synpunkter.. Vad kan vi byta till för bärdon? Funkar nån av toddlerselarna att göra likadant med?Eller får vi träna mer på att åka på ryggen ute så hon klarar hela stunden?
Jag har ingen direkt erfarenhet av att använda andra selar så jag är osäker på om det här med att skuffa fram o tillbaka funkar i dem?
Jag har ingen direkt erfarenhet av att använda andra selar så jag är osäker på om det här med att skuffa fram o tillbaka funkar i dem?