Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Svampp
Har precis upptäckt att det finns BB-tai också! Och har inte ens riktigt hängt med på hur mei-tai funkar, men tycker både verkar intressanta. Nån som vill ge en kort introduktion och förklara för och nackdelar med de båda? Hittills har jag burit i trikå-sjal Sino, två vävda långsjalar, easycare och bleu gauze samt manduca samt lite i kanga. Nu har jag en 1,5-åring och favvisen är på ryggen i bleu gauze (lär mig aldrig vad knytningen heter, ryggkryss kanske? en vanlig iaf), samt ibland på höften i kangan. Men skulle vilja hitta ett lite smidigare (snabbare) alternativ till ryggbärande som avlastar bättre än att bära på höften i kangan och tänkte att nåt sånt här kanske kan vara ett alternativ.
Användarens profilbild
Av Svampp
Kanske det? Tyckte den såg lite annorlunda ut, med nån slags "insats" att sätta (små?) barnen i om jag fattade det rätt. Men det finns ju skillnader mellan olika ergonomiska selar också så klart!

If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?