Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lisaui
Jag kanske är lite trög. :roll:

Men hur använder man den? Flera timmar, som en vävd eller erg sele? Som en ringsjal?

Vilken ålder, från nyfödd? Köper man till något då?

Finns det olika knytningar också?

:hmm:

Dom verkar ju ligga lägre i pris än "vanliga" bärselar typ ergo, beco.
Användarens profilbild
Av Lokes mamma
Jag har inte haft råd att köpa någon sele ännu (har sjal men är för feg för att fixa det själv när han ska sitta på ryggen) så jag bär Loke på ryggen hela dagarna med Mt:n den är enklare än en sjal men måste knytas, lätt att knyta och knyta om ifall det skulle behövas.

Nackdelen med min är att Lokes huvud inte har något stöd när han slocknar på ryggen. Då intar jag automatiskt en typ Quasimodo stuk, framåtlutad, inte den bästa ställningen att stå och diska i. :oops: :lol:

Gillar hybriden skarpt, vi använder den mest. Fast när jag bara ägde sjalen då gick det som en dans också. Köpte min på tradera för 180 kronor.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag har aldrig haft nån egen men lånade en en gång. Jag tycker att det var det ultimata bärverktyget på vintern utanpå jackan! Linus blev lätt som bomull =)
Av lisaui
Sätter man i bebisen i meitai:en först och sen upp på ryggen då? Så att det är enklare därför?
Och vad menas med "hybriden" ?? :hide:
Av Sofie
En mei tai är som en sele med knytband ist för smala band med spännen, typ.
En fyrkantig bit med midjeband längst ner och långa axelband i de båda övre hörnen.

Det som är bra är att man kan sy med tex väldigt breda utbredbara axelband så det avlastar likt en sjal. Jag tycker också det är mysigare och mer sjallikt än en sele.
Prismässigt blir de billigare för att spännen och specialband ofta är dyrare än tyg och selar ofta kräver med avancerad sömnad.

Men det finns dyrare lyxiga MT också, tex av sjaltyg eller med paneler med applikationer i siden mm.

Man kan ju sy en mt så att man sätter i barnet före man svingar upp, men det har jag aldrig sett.

If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?