Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Dessi
Är helt ny på forumet, så jag vet inte riktigt vart jag ska posta frågan. Men jag antar att det är här...

Jag behöver en bärsele till vår 7-månaders son. Han är inte så pigg på att alltid sitta i vagnen, och jag skulle behöva något bra. Men vad tusan ska jag välja? Det finns ju en uppsjö med bärselar. Tanken är väl i första hand att jag ska bära honom. Jag är 163 lång och relativt normalbyggd. Sambon är lång (180) och smal, och det vore ju bra om han också kan bära honom ibland. Verkar vara dåligt med butiker här i närheten som säljer de ergonomiska bärselarna, och jag skulle helst vilja köpa en begagnad...

Vad ska vi satsa på?
Användarens profilbild
Av AbbesMamma
Hej :) jag och min sambo är ironiskt nog exakt lika långa som ni :wink:
Vi har skaffat en ergo baby carrier och är jätte nöjda! Den är lätt att justera banden på. Det är smidigt att det finns en ficka på den fram. En huva som man kan dra upp som stöd för huvudet om barnet sover =)

Välkommen föresten :D
Av Isadora
Hej!

Jag har en röd Ergo sport, och en Boba 3g Cangaroo att sälja. Båda 2 är knappt använda. Ergon har bott här en månad och knappt använd. Boban har bott här en vecka och är endast provad.Boban är mer flexibel och lättjusterad.

Och så vill jag säga att jag tycker jättemycket om Manduca och Beco också. Connecta är en annan av mina favoriter som använts flitigt här senaste halvåret.

Lycka till och välkommen! :D
Av Majema
Isadora skrev:Hej!

Jag har en röd Ergo sport, och en Boba 3g Cangaroo att sälja. Båda 2 är knappt använda. Ergon har bott här en månad och knappt använd. Boban har bott här en vecka och är endast provad.Boban är mer flexibel och lättjusterad.

Och så vill jag säga att jag tycker jättemycket om Manduca och Beco också. Connecta är en annan av mina favoriter som använts flitigt här senaste halvåret.

Är Boban bättre än Ergon om man som jag är ganska kort? (163 cm). Har en Ergo Performance nu och har svårt att få den att sitta skönt över axlar och rygg. Isf är jag definitivt en spekulant på Boban :) !
Av Isadora
Majema skrev:
Isadora skrev:Hej!

Är Boban bättre än Ergon om man som jag är ganska kort? (163 cm). Har en Ergo Performance nu och har svårt att få den att sitta skönt över axlar och rygg. Isf är jag definitivt en spekulant på Boban :) !

Min Boba, eller vilken sele som hellst av de ergonomiska kan nog passa bättre än Ergo Performance. Den är verkligen fin, men har väldigt annorlunda form på axelrammarna. Jag som ammande storbystad mamma, skulle inte vilja bära på ryggen med den. Nej, jag är övertygad om att det är en pappasele. Ergos andra modeller har helt annan vaddering på axelbanden.
Det är den här Boban jag har:
http://www.mammabarn.se/?id=1952
Av Dessi
Nu har jag shoppat hem en Pognae från eBay. De ligger där till halva priset mot vad de säljs i Sverige, så får jag se vad jag tycker och tänker om den. Skulle den inte fungera så kan jag ju sälja den till samma pris...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?