Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mia
Ja nu har jag ju fastnat i sjalvärlden trots allt..
Önskar mig två långsjalar till lillkillen och nya bebisen (hoppas få av släkten!), en på 4/4.2 och en 5.2 (en kommer få bli vagga på deltid i spjälsängen :wink: , då vi beslutat att låta lillkillen få en 90säng bredvid vår..)
Har kommit så långt att jag har fyra att välja på..
Easycare hav
Easycare Sol
Rebozo multirand
Didimos Lisa (som jag i och för sig inte sett i stor bild eller "på riktigt")
Och nu kom min man och föreslg didy paul, julian eller Jacob... :shock: så nu är det 7 att välja på.. :roll:
Jag vill ha i alla fall 1 easy.. men vad mer och vilken ska vara lång resp kortare?
Jag är ljus och har mycket ljusa kläder eller svart men inga starka färger.. och passar nog egentligen bäst i blått men rött är ju så fint! på andra? :wink:
Användarens profilbild
Av mia75
Jag är också ljus och har mest ljusa kläder och lite svart. Jag ÄLSKAR min easy eld, som ju är väldigt röd! :shock: Och egentligen inte alls jag, men ändå jag... På en sjal kan man nästan ha vilken färg som helst tycker jag!! :D
Och easyn är underbar!
Användarens profilbild
Av Helena
Den långa sjalen på 5,2 tycker jag att du ska ta en Easycare eller Didymos, de är nog lite mysigare för en nyfödd och av högre kvalitet än en Rebozo. Men har du inte alls funderat på trikåsjal, de är lite behändigare för en nyfödd?

Eller kanske en trikåsjal och en kortare Easycare till lite kortare knytningar. Blir kanske rätt svettigt med en lång Easycare eller Didymos i sommar.
Senast redigerad av Helena den ons apr 06, 2005 21:54, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Mia
Jo då :) har precis köpt en h-a-b själv :) och ser fram emot att kunna bära större killen i sjal också.. så man måste ju ha flera :wink:
Användarens profilbild
Av Helena
Mia skrev:Jo då :) har precis köpt en h-a-b själv :) och ser fram emot att kunna bära större killen i sjal också.. så man måste ju ha flera :wink:
Ok, ja då ska du kanske ta en lite kortare Easy att ha till storebror. För en 5,2 meter lång Easycare eller Didymos blir nog rätt svettigt i sommar (fast du kan ju alltid använda den i höst).
Användarens profilbild
Av mojsan
..en med samma läggning som jag!!! Har spanat in didy lisa nu ett tag, så den skulle ju jag givetvis köpa. Och en easy kortare, sol verkar ju fin (fast jag själv är inne lite på eld), hav ser faktiskt lite...tråkig ut, tycker jag. Rebozo är nog bra till sommaren, men inte som enda sjal.

Nä, usch, jag kan förstå ditt dilemma...
Användarens profilbild
Av Mia
:wink: :)
Förresten skrev jag fel.. jag menar inte sol.. jag menae Eld! drömde väl bara om sol och hav... :wink:
Har du sett lisa live? ser den inte lite mörk ut? färgerna i på bilden skulle verkligen passa till mina kläder...
Ja jag har märkt att det inte är ngn som är så förtjust i hav... men jag passar ju så bra i blått... och min sambo gillar blåvitt :wink:
eld och lisa eller hav och eld eller eld och rebozo??
Användarens profilbild
Av Ester
en eld och lisa är väl den lyxiga varianten, samtidigt är det nog skönt med en svalare sjal i sommar så ja röstar för :

En eld och en rebozo :wink:
Användarens profilbild
Av Mia
Ja jag har faktiskt sett bilder "att ha många sjalar" inne på "bära barn" på lisa och gillar den inte lika mycket nu.. sorry mojsan :wink:
Easy ska ju inte vara så varma som stork och didy..?! så jag vet inte om rebozo verkligen är så mycket svalare.. ngn som vet?
Nä det får bli eld och hav! Och en Inka får nog hamna på önskelistan till hösten.. :wink:
Användarens profilbild
Av mojsan
....jag blev själv förvånad! Inte alls lika snygg som överallt annars. Nä, jag vill se den i verkligheten, har ju bara sett den på nätet, ju (som svar på din fråga ovan)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?