Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Soldyrkaren
Finns det de? Min babybundler är nu 6,25 meter lång (var 5,1 m från början)!!! Jag mätte precis och det förklarar ju varför jag tycker att den är så lång. Får alltid ett par meter över. Om den är kortare från början så kanske den blir lagom efter en tids användning?
Kan tilläga att jag bara knyter omslutet X2.
Senast redigerad av Soldyrkaren den tor apr 07, 2005 10:43, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag har sytt en trikåsjal som är 2,75 m och jag förstår varför det inte finns korta trikåsjalar att köpa. Den ger inte tillräkligt stöd utan det blir bara gungit och tyget ger efter för myket. Det enda somd en fungerar till är höft-X.
Av Soldyrkaren
Hur kan de bli svajigt? De som blir över lindar jag ändå bara runt midjan. Jag skulle vilja ha en som är drygt 3 meter lång, det skulle nog vara tillräckligt.
Den drar ihop sig i tvätten, men det håller inte särskilt länge.
Vill fortsätta med elastisk sjal så länge som möjligt, tror inte de vävda är lika sköna.
Användarens profilbild
Av Kristina
Klipp av den om den är för lång. ;) Och du, vävd sjal är minst lika skönt, jag älskar min Baby Bundler, men Storkisen är ännu skönare numera!
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag älskar min moby och fattade inte hur olika sjalar avlastar olika bra, vadå..sjal som sjal tänkte jag. Och visst, jag har en tungklump men han är ju bara 3½ månad så jag vill använda den länge. Men då "råkade" jag köpa en hoppiz, ville inte egentligen, är rädd att jag ska känna mig instängd o att det ska bara bökigt o stelt o så men...testade den lite när jag skulle till tandläkaren och det är ju helt klart mer tyg o betydligt större knut ( *blää* ) men funkade ändå bra. När jag senare tog mobyn när jag skulle på affären...vaa?? vad hade hänt, den var ju inte alls så skön som den brukar vara, hoppizen var ju mycket skönare... *djup suck* men kanske kan man ha mobyn hemma o mysa med bara :D när det inte är så långa sträckor man ska gå..
Av Soldyrkaren
Ja men då tror jag att jag kanske ska prova en vävd i alla fall! Vill ju inte gärna ångra mig för att jag köpt fel. :)
Användarens profilbild
Av Helena
Soldyrkaren skrev:Hur kan de bli svajigt? De som blir över lindar jag ändå bara runt midjan. Jag skulle vilja ha en som är drygt 3 meter lång, det skulle nog vara tillräckligt.
Den drar ihop sig i tvätten, men det håller inte särskilt länge.
Vill fortsätta med elastisk sjal så länge som möjligt, tror inte de vävda är lika sköna.
Jag tycker att man måste knyta omsluten-knytningar med elastiska sjalar, annars ger det inte tillräckligt stöd för barnet. Ett lager tyg räcker inte, tror du att det skulle funka med en tre meters sjal att göra
x-omslut 2? Men klippa av den en bit kan du ju göra.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?