Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lando
Jag är på jakt efter en mei tai, men har aldrig provat en. Undrar om någon kan säga hur mei taien sitter vid ryggbärande. Är det som med en sele att den alltid hamnar långt ner på en lång rygg? Eller har man möjlighet att "knyta upp" den högre upp på något vis som med en sjal?
Det handlar alltså om att barnet inte skall spendera hela vintern med att stirra in i ryggen på en svart vinterjacka. I så fall är en vinter i sjal på ryggen ett bättre men lite bökigare alternativ.
Hoppas ni kan hjälpa mig! :D
Av Sofie
Om du inte bryr dig om vad midjebandet hamnar så kan du knyta så högt du vill :tumup:
Enklast är väl med en mei tai utan jättevadderat bälte.

Exempelvis kan du ju knuta högt och avsluta tibetanskt, då kan man ju få det nästan hur högt som helst.
Användarens profilbild
Av Lando
Sofie skrev:Om du inte bryr dig om vad midjebandet hamnar så kan du knyta så högt du vill :tumup:
Enklast är väl med en mei tai utan jättevadderat bälte.

Exempelvis kan du ju knuta högt och avsluta tibetanskt, då kan man ju få det nästan hur högt som helst.
Ja men då skall jag väl våga prova en mei tai. :vågen:
Tack för svaret!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?