Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Andelle
Jag har funderat på en Boba ett tag men inte kommit till skott, nu såg jag att det precis kommit en ny som bl a ska funka för spädbarn, det verkar vara en del andra förändringar och rent kosmetiskt finns den med nya mönster. Men är det någon som vet mer, när kommer den till Sverige?

http://www.bobafamily.com/support/boba- ... y-carrier/

Soho :loving:

Bild
Användarens profilbild
Av kronärtskocka
Kul med fler nyheter, vi gillar ju vår boba 2g jättemycket! :vågen:
Spännande med fler selar som funkar från nyfödd, även om jag inte riktigt fick grepp om hur det ska funka rent praktiskt. Barnet sitter groda direkt i selen på något sätt. :hmm:
(Funkar kanske om bebisen inte är som storebror, när han var liten ville han tidigt ställa sig upp om han satt groda inuti en sele med följd av att de små fossingarna lätt smet in mellan mammans mage och midjebältet...)
Av anpa
kronärtskocka skrev:Kul med fler nyheter, vi gillar ju vår boba 2g jättemycket! :vågen:
Spännande med fler selar som funkar från nyfödd, även om jag inte riktigt fick grepp om hur det ska funka rent praktiskt. Barnet sitter groda direkt i selen på något sätt. :hmm:
(Funkar kanske om bebisen inte är som storebror, när han var liten ville han tidigt ställa sig upp om han satt groda inuti en sele med följd av att de små fossingarna lätt smet in mellan mammans mage och midjebältet...)
Här är instruktioner: http://www.bobafamily.com/support/boba- ... y-carrier/
Användarens profilbild
Av Lindajv
Jag är också sugen på att slå till på en Boba 3g, Soho var verkligen jättefin!
Användarens profilbild
Av Andelle
anpa skrev:Jag beställde en Soho förra veckan :loving: Kunde inte låta bli....
Hoppas den kommer i dagarna!!
Har den kommit? :P
Av anpa
Andelle skrev:
anpa skrev:Jag beställde en Soho förra veckan :loving: Kunde inte låta bli....
Hoppas den kommer i dagarna!!
Har den kommit? :P
Fick precis mail om att de är försenade :( , men att den borde komma om ca en vecka. För mig är det lugnt, jag har ju annat att bära i, men man är ju grymt sugen ändå förstås när det gäller nya bärdon :D :D
Lovar att lägga in bild och recension när den kommer :D :tumup:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Andelle skrev:Jag har funderat på en Boba ett tag men inte kommit till skott, nu såg jag att det precis kommit en ny som bl a ska funka för spädbarn, det verkar vara en del andra förändringar och rent kosmetiskt finns den med nya mönster. Men är det någon som vet mer, när kommer den till Sverige?
Jag hoppas de kommer månadsskiftet oktober/november (har vi tur går det ännu snabbare) 8)
Användarens profilbild
Av Lindajv
Scharlott skrev:
Andelle skrev:Jag har funderat på en Boba ett tag men inte kommit till skott, nu såg jag att det precis kommit en ny som bl a ska funka för spädbarn, det verkar vara en del andra förändringar och rent kosmetiskt finns den med nya mönster. Men är det någon som vet mer, när kommer den till Sverige?
Jag hoppas de kommer månadsskiftet oktober/november (har vi tur går det ännu snabbare) 8)
Låter intressant :vågen: , då jag är lite av en fegis när det kommer till att beställa utomlands ifrån. Scharlott, vet du vad den kommer att kosta på ett ungefär?
Användarens profilbild
Av Scharlott
Lindajv skrev:
Scharlott skrev:
Låter intressant :vågen: , då jag är lite av en fegis när det kommer till att beställa utomlands ifrån. Scharlott, vet du vad den kommer att kosta på ett ungefär?
Priset är inte helt klart ännu, men det kommer ligga lägre än för Boba 2G organic och något högre än Boba 2G classic. Återkommer med ett mer exakt pris så snart det är klart :D
Användarens profilbild
Av Lindajv
Nu har jag också beställt en! Jag känner mig ungefär som ett barn på julafton. Det är tur när man har en snäll mamma, som ger en den pefekta födelsedagspresenten :heart: .
Av anpa
Lindajv skrev:Nu har jag också beställt en! Jag känner mig ungefär som ett barn på julafton. Det är tur när man har en snäll mamma, som ger en den pefekta födelsedagspresenten :heart: .
:vågen: :vågen:

If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?