Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av EmelieNJ
Jag blev otroligt förvånad när jag provade Patapum nu i dagarna efter att ha burit med Beco Gemini i ett halvår. Så det är SÅ HÄR DET KÄNNS att bära!? Jag har tydligen burit med fel bärsele. Patapum passar mig mycket mer än Beco Gemini.

Så därför hoppas jag få köpa Patapum selen från en här på Sjalbarn.

MEN jag vill ju också göra det bästa av situationen med Becon. Vad gör jag för fel? (Eller så är den bara inte rätt för mig). Men även om jag sätter midjebältet högt eller lågt, remmarna hårt eller löst åtdraget. Kors eller vanligt på magen. Bär på rygg, osv. Det blir för tungt ändå. Några som bär i Beco Gemini och har några knep? B blir "svajig" i Becon jämfört med Patapum. Men en sak vet jag, att jag ska sätta B låångt ner på ryggen, det hade jag missat ett bra tag.

Den Patapum jag provade vet jag inte om det var för Baby eller Toddler. Kan man se det?
EmelieNJ skrev:Jag blev otroligt förvånad när jag provade Patapum nu i dagarna efter att ha burit med Beco Gemini i ett halvår. Så det är SÅ HÄR DET KÄNNS att bära!? Jag har tydligen burit med fel bärsele. Patapum passar mig mycket mer än Beco Gemini.

Så därför hoppas jag få köpa Patapum selen från en här på Sjalbarn.

MEN jag vill ju också göra det bästa av situationen med Becon. Vad gör jag för fel? (Eller så är den bara inte rätt för mig). Men även om jag sätter midjebältet högt eller lågt, remmarna hårt eller löst åtdraget. Kors eller vanligt på magen. Bär på rygg, osv. Det blir för tungt ändå. Några som bär i Beco Gemini och har några knep? B blir "svajig" i Becon jämfört med Patapum. Men en sak vet jag, att jag ska sätta B låångt ner på ryggen, det hade jag missat ett bra tag.

Den Patapum jag provade vet jag inte om det var för Baby eller Toddler. Kan man se det?
Glömde en sak: Min sambo tycker att Becon gör att han får ont i ländryggen och jag tycker att jag får ont lite överallt, framför allt i axlarna (som om jag bar i en BabyBjörn :O). Finns det några andra tips på selar förutom Patapum? Vi är båda väldigt smala, men jag är 170cm och sambon 180.
Manduca, passar både mig och sambon (jag 165 cm och smal, sambon 175 lång och kraftig).
Man kan korsa banden bak i ryggen när man bär på magen, avlastar bäst! :tumup:
Manducan är dessutom i ekologisk bomull/hampa. :heart:
LillMysan skrev:Manduca, passar både mig och sambon (jag 165 cm och smal, sambon 175 lång och kraftig).
Man kan korsa banden bak i ryggen när man bär på magen, avlastar bäst! :tumup:
Manducan är dessutom i ekologisk bomull/hampa. :heart:
Jaså, jag har hört att den passar personer som har kroppsbyggnaden tvärtom :) Men tur att jag känner en som har som jag kan testa!
KATARINA skrev:På patapum Toddler går 2 remmar från varje axelband (till skillnad från på Patapum baby). En rem fäster vid höftbältet. Toddlern är också ca 1 dm högre i sittdelen.
Hm det fanns två remmar som satt om min midja men minns inte om de satt där, kanske de gjorde... Får ta en närmare titt nästa gång.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?