Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ankina
Jag har tänkt ta in ullbärsjalar från Kashmir, och behöver några vana sjalare som skulle vilja testa dem. Jag hade tänkt mig en tvådelad testperiod, först en period på 2 månader och sen en uppföljningsperiod på 4 månader.
Jag vill att du ska ha erfarenhet av olika typer av sjalar och knytningar.
Om du är intresserad kan du skicka ett mail där du skriver lite om din sjalerfarenhet, ålder på barnet/barnen du brukar bära och vart i landet du bor.

Skicka till:
annikadunder@yahoo.se
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Om det är ok att vänta ett halvår med själva testandet, ja alltså tills bäbisen är beräkand att komma så låter det otroligt intressant, men jag misstänkter att du vill komma igång ganska snabbt! :wink:
Användarens profilbild
Av Kristina
Svarar eftersom jag vet. Det är långsjalar på ca 5 meter.
Användarens profilbild
Av aneeha
spännande.hoppas jag får!! :D
Av Aelia
Vad roligt, vill oxå
Användarens profilbild
Av Nova
Kliar en ullsjal eller är de mjuka? :roll:
Användarens profilbild
Av jag71
Nu har vi skickat iväg ett svar så får vi väl se! Hoppas kan man ju alltid! :lol: Fast jag tror juinte riktigt att jag får då jag faktiskt helt ärligt sa att jag inte bär just nu! Fast samtidigt så talade jag ju om att det ska bli bära av... ja ja! Vi får se!
SOm sagt! Friskt vågat hälften vunnet!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag har mailat. få se vad som kommer som svar sedan bara. :)
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har också mailat. Hoppas på större tur nu än när Groddy sökte testpersoner... Ull låter ju onekligen trevligt :D
Av Jenny L
Hoppas Hoppas Hoppas :D :app:
Av Ankina
Ursäkta att jag inte skrivit innan, men med en 2 veckors baby försvinner tiden så fort...
AnKa skrev: Och hur mycket vill du att man ska bära för att vara intressant som testperson?
För att sjalen ska hinna bli ordentligt testad vill jag att ni helst bär varje dag. Den är 5 m lång med rakskurna ändar av tunn och mjuk ull.
Jag har fått frågan om när testperioden börjar, jag ska försöka få ut sjalarna så fort som möjligt, blir de för varma att använda till sommaren, får vi göra ett uppehåll tills det blir svalare.

CrazyMagpie tyvärr kan jag nog inte vänta till din baby kommer, men jag har planer på att ev testa fler typer av sjalar så kanske jag behöver någon testperson längre fram :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?