- mån apr 03, 2006 14:12
Sy en själv! Det är väldigt lätt och roligt. Ringar hittar du hos nästan alla som säljer sjalar och de kostar runt 70:- Lite drygt 2 meter tyg och så är det bara att hugga in.
Min favorit är en Ringo för den har en praktisk väska i svansen där jag t.o.m har knölat ner 1 liter mjölk och en påse bröd. Snygga färger men åt det dyrare hållet men de säljs ofta begagnade här på Sjalbarn för omkring 5-600:-
(OBS jag har hjälpt LOOMA att visa Ringo vid ett tillfälle och kanske då räknas som lite partisk men vi använde den ändå långt innan dess)
www.stellaris.se har ju annars en som är lite billigare och den kan nog också vara rätt skön att bära i tror jag med tanke på att det är samma tyg som i det långa bärsjalarna.
www.babydesign.se har också en hel del olika sorter
www.babayheaven.se
www.edenbaby.se
Fler som har lite olika varianter?
Min favorit är en Ringo för den har en praktisk väska i svansen där jag t.o.m har knölat ner 1 liter mjölk och en påse bröd. Snygga färger men åt det dyrare hållet men de säljs ofta begagnade här på Sjalbarn för omkring 5-600:-
(OBS jag har hjälpt LOOMA att visa Ringo vid ett tillfälle och kanske då räknas som lite partisk men vi använde den ändå långt innan dess)
www.stellaris.se har ju annars en som är lite billigare och den kan nog också vara rätt skön att bära i tror jag med tanke på att det är samma tyg som i det långa bärsjalarna.
www.babydesign.se har också en hel del olika sorter
www.babayheaven.se
www.edenbaby.se
Fler som har lite olika varianter?
Anso med Hanna född 040831 och David 070209
Innehavare av för många bärredskap!
Innehavare av för många bärredskap!