Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av FrokenG
Åhh så irriterande! Fick hem min peanutshell idag - supermysig!!! och precis vad jag varit ute efter för att kunna "mysbära" här hemma. Problemet är bara att antingen gör jag ngt fel när jag sätter i dottern eller så är den för liten :hmm: Det blir liksom för hårt vid hennes ena ben, det som är bakom när jag bär på höften. Hon gnäller inte men får tryckmärken av tyget. Den sitter tajt och jag var precis mellan två storlekar när jag mätte, valde den mindre.

Jag viker den dubbel, slänger runt ena axeln och "häller" ner henne i påsen så hon har tyg från knäveck till knäveck. Det blir ganska mycket tyg mellan henne och mig, ska jag testa att vika den annorlunda än på mitten kanske?

Tips?
Användarens profilbild
Av Bebile74
Jag har en bärpåse från hotslins och den är vaderat just där benen brukar vara så de inte får märke. Du kan kanske inte lägga nånting där en handduk eller sy lite vadering eller nåt.
Av FrokenG
Bebile74 skrev:Jag har en bärpåse från hotslins och den är vaderat just där benen brukar vara så de inte får märke. Du kan kanske inte lägga nånting där en handduk eller sy lite vadering eller nåt.
Detta får mig att gissa att den är nog i tightaste laget :lol: Jag får knappast ner en handduk i den också. Men nu när jag kikade på instruktionsvideon på förstasidan här på SB ser jag att jag har för mycket tyg mellan henne och mig också, därav att tyget korvar sig vid hennes ben. Ja ja, det blir väl bara till att testa mer i morgon när hon vaknar :tumup:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?