- tis aug 09, 2011 09:18
Nu är Ivar 5 år fyllda och vi har slutat bära sen länge. Småsyskon väntas inom kort och förrådet har inventerats. Jag sålde min Sino för länge sen och tänkte i min enfald att jag skulle köpa ny nästa gång jag fick bebis, men ve och fasa - tillverkas inte längre!!
En vanlig trikåsjal är ju mysigt men SÅ varm, jag älskade Sinon just för att den var sval. På Babydesign föreslås den nya sorten i bambu som ett likvärdigt alternativ - är det någon som testat? Eftersom den är rätt dyr vill jag liksom veta om den är värd priset eller om jag ska satsa på en billigare i bomullstrikå, eftersom det ändå rör sig om en relativtkort period innan vi går över till vävd.
OM jag istället ska välja en bomullstrikå, vilken är tunnast/bäst tycker ni?
Vänligen uppdatera mig fellow bärare! Kram!

En vanlig trikåsjal är ju mysigt men SÅ varm, jag älskade Sinon just för att den var sval. På Babydesign föreslås den nya sorten i bambu som ett likvärdigt alternativ - är det någon som testat? Eftersom den är rätt dyr vill jag liksom veta om den är värd priset eller om jag ska satsa på en billigare i bomullstrikå, eftersom det ändå rör sig om en relativtkort period innan vi går över till vävd.
OM jag istället ska välja en bomullstrikå, vilken är tunnast/bäst tycker ni?
Vänligen uppdatera mig fellow bärare! Kram!
Mamma till Gustav-02, Ivar-06, Axel-11 och Ebbe -14
Svart Aldoria Bambu Soft, hemsydd ringsjal,
Hoppendiz Paris & en svart Patapum bärsele
En färdigsydd Mei Tai och flertalet påbörjade...
Svart Aldoria Bambu Soft, hemsydd ringsjal,
Hoppendiz Paris & en svart Patapum bärsele
En färdigsydd Mei Tai och flertalet påbörjade...