Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jason
Ska köpa en present till våra bekanta som har en liten Liv på 1,5 månader. Hon var väldigt intresserad av att bära i sjal men nu behöver jag era råd om vilken jag ska välja! I första hand om det ska vara en trikå eller vävd. En trikå är ju mycket mysigare med en liten men en vävd kan hon ju börja använda snart hursomhelst. Dessutom kan jag inte lägga ut hur mycket som helst, annars skulle jag ge två.

Så... :help:
Användarens profilbild
Av Cayenne
Jag kan känna att det beror på hur stort barnet är. Är det ett storvuxet barn, skulle jag välja en mjuk vävd sjal - särskilt om föräldrarna har visat intresse för att ha en sjal. Om inget visat intresse finns, skulle jag nog fundera igen..... Då kanske det skulle bli en ringsjal eller en meitai
Användarens profilbild
Av Jason
Cayenne skrev:Jag kan känna att det beror på hur stort barnet är. Är det ett storvuxet barn, skulle jag välja en mjuk vävd sjal - särskilt om föräldrarna har visat intresse för att ha en sjal. Om inget visat intresse finns, skulle jag nog fundera igen..... Då kanske det skulle bli en ringsjal eller en meitai
Hm, jag tror bebisen är sådär lagom stor. En vävd har hon ju nytta av längre, meitai kunde också vara nåt. Får fundera vidare.
Av Hilda
Jag röstar för trikå om de inte burit i sjal tidigare, för det är ju väldigt mysigt samtidigt som det är lätt att lära sig knyta, eftersom det intete behöver vara "exakt".. Tror det är lättast att bli sjalfrälst genom det där gosiga mysiga som det blir i trikå. Fast jag är partisk eftersom jag började bära i trikå och först nu skall skaffa mig en vävd, när skruttan blivit större och jag behöver lite mer stadga och måste kunna knta upp henne på ryggen också.. :)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?