Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej! Är ny här på forumet, men hoppas och tror att jag har kommit rätt. ;) Jag har läst lite om bärsjalar, men är nybörjare på detta, men vill så gärna ha en till våran nyfödda som gärna vill bli buren :) men jag vill göra ett "rätt" val från början och satsa lite mer på att få en som passar oss och som vi förhoppningsvis kommer att ha mycket användning av. Det jag har förstått är att en trikåsjal är att föredra, sen vill jag ha en som är sval, är det bambu material som gäller då? jag vill gärna ha tips på märken som jag ska leta efter?
Hej och välkommen! :hello: När min äldsta dotter föddes för tre år sedan var hon sommarbebis och efter letande då kom jag fram till att Looma Sino skulle vara ensv de svalaste trikåsjalarna. Jag köpte en sån och har varit jättenöjd, nu bär jag bebis i den igen. :loving: Nu är det som sagt tre år sedan och en del kan ju ha hänt på sjalmarknaden sedan dess, men det är ett tips iaf. Lycka till med bärandet!
Grattis till den lilla! Många trivs med Sinon, men det kan vara svår att få tag på den inte verkar levereras längre, men med en köpesannons här borde du kunna få napp.
Ett annat tips på en väldigt mjuk, smidig och sval sjal för en nyfödd är Aldoria Bambu Soft,
se www.babydesign.se som är företaget som gör dem. Finns även att köpa via återförsäljare.
Stämmer in i hyllningskören för Sino! Sonen fyllde fem i juli och var alltså också en sommarbebis en gång i tiden (för er som inte minns sommaren -06 kan jag säga att den var varm). Vi trivdes fantastiskt bra med Sinon. Se om du kan hitta en begagnad, annars kanske sjalen som kronärtskocka tipsade om kan vara ett alternativ?

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?