Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nettelbarn
Har du koll på vilka länder olika sjalar och selar egentligen kommer från? Skriv gärna med en länk till tillverkarens hemsida!

Om du är osäker kanske det blir fel, men då får väl någon annan rätta, helt enkelt.

Så berätta, vilket land kommer din sjal ifrån?
Av sjaltokan
ja det har jag :lol:

Didymos - Tyskland didymos.de
Hoppediz - Tyskland hopepdiz.de
Natibaby - polen natibaby.eu
Dolcino - Schwiez dolcino.ch
Storchenwiege - Tyskland storchenwiege.de
Ellevill (Zara, Jade, Paisley) - Norge ellevill.com
Easy Care - Österrike easycare.at
Girasol - Tyskland girasol.de
BB-slen - Belgien
Bebina - Tyskland bebina.de
Lenny Lamb Polen?
vatani - Polen
Bära barn - Sverige
Groddy - Sverige
Rebozo - Mexico ?
Katiwrap - Finland wearababy.com
Néobulle - Frankrike
Medley - Tjeckien ?
Merry Carry - Ryssland
granit - Sverige

Och nu tog det stopp :app:
Av Clee
Konstigt egentligen att Sverige inte har någon vävd långsjalstillverkare så där direkt? :hmm: Man kanske skulle ta och sätta igång lite tillverkning (har åtminstone en massa designidéer som ligger och bubblar i skallen innan jag somnar på kvällarna :fnissa: )
Av sjaltokan
Clee skrev:Konstigt egentligen att Sverige inte har någon vävd långsjalstillverkare så där direkt? :hmm: Man kanske skulle ta och sätta igång lite tillverkning (har åtminstone en massa designidéer som ligger och bubblar i skallen innan jag somnar på kvällarna :fnissa: )
babydesign har ju sin vävda Aldoria Eco wrap
Av Clee
thowida skrev:
Clee skrev:Konstigt egentligen att Sverige inte har någon vävd långsjalstillverkare så där direkt? :hmm: Man kanske skulle ta och sätta igång lite tillverkning (har åtminstone en massa designidéer som ligger och bubblar i skallen innan jag somnar på kvällarna :fnissa: )
Ja, tänkte på den också men de har ju bara den modellen och den funkar ju inte särskilt länge (inte på mina i alla fall). Så, vanlig (bred) långsjal liksom. Groddy finns inte längre va?
Av sjaltokan
Clee skrev:
thowida skrev:
Ja, tänkte på den också men de har ju bara den modellen och den funkar ju inte särskilt länge (inte på mina i alla fall). Så, vanlig (bred) långsjal liksom. Groddy finns inte längre va?
nix det blev bara en jättekortis, under en period när jag var väldigt oaktiv här.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?