Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sk76
Hej! Skulle verkligen behöva hjäjp. Vi får vårt andra barn i november har burit i sele (maduca) och lite i vävd sjal. Funderar på en elastisk till den nya som är mjuk och go. Vill gärna ha en relativt sval och lättknuten sjal som man kan ta ur och i lätt. Är det någon som har något bra tips? Tacksam för alla svar!
Användarens profilbild
Av solanna
Alla trikåsjalar är ganska lättknutna och det finns massor av olika modeller att välja på. Gillar du mönstrat så är Wrapsody Bali Stretch (WBS) fina och vill du ha enfärgat är Looma Sino en annan favorit. Sinon är dessutom väldigt tunn och därmed hyfsat sval. Vill du ha något lite billigare är Moby wraps väldigt prisvärda. Hoppas att du hittar något som du gillar :-)
Användarens profilbild
Av SCSI
alla trikåsjalar är rätt lättknutna tycker jag nog... bambusjalarna är lite svalare, men frågan är om det är så relevant när ni kommer att bära mitt i vintern. Jag hade en halvtjock sjal som var rätt gosig att ha på som tröja under dagarna, typ. =)

Sen vill jag bara passa på att vinka lite och säga hur roligt det är att se nån mer från Norrköping! Jag känner mig rätt ensam här för det mesta...
Av sk76
Tack för tipsen! Kul med någon i Norrköping förra gången var jag rätt ensambärare jag med...
Användarens profilbild
Av camsch
Ha, men HEEEEJ!

Jättekul att se dig!

Vet inte om du kommer ihåg, men vi har faktiskt träffats (tror jag i alla fall :lol: )
På Vetekornet och hemma hos någon på FL-tråden... Jag var i slutet av föräldraledigheten med min lilla Liwa (som nu inte är så liten heller...)

Om jag nu skulle vara lite seriös, så är den trikåsjal jag skulle fundera på Sino. Har inte provat mer än de vanliga trikåsjalarna, och Sinon är den jag tyckt varit smidigast för liten bebis.
Jag hade en Mobywrap som jag inte skulle rekommendera, om du inte är frusen av dig. Lättknuten och mysig var den, men VARM (Liwa kom i oktober...).
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?