Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Smyfröken
Hej!
Har en girasol på väg hem till mig i typ regnbågsfärg och undrar vad ni har för erfarenheter av denna sjal? Är nyfrälst i sjalar så jag har inte så mycket egen erfarenhet. Kör just nu med moby wrap och ringsjal men prinsessan blir ju tyngre därav inköpet av girasolen.

Så vad säger ni om girasol?? :)
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
En av de bredare sjalarna (iaf de nya girasolerna, den gamla jag har är lite smalare), flanellig och mjuk, mellantjock och ganska stretchig för att vara vävd - om jag ska sammanfatta Girasolsjalarna lite snabbt.
Användarens profilbild
Av yonohanna
Jag gillade inte min Girasol :hmm:
Ehm den va tjock och omjuk, kändes som en ordentlig borsduk.
Nu har jag en Mobywrap :loving: , en Didymos, en trikåsjal o en Mei Tai :loving: . O ringsjalar o bärpåse.
Jag har haft endel olika... Men Girasolen jag hade va tyvärr ingen hit.
Hoppas du trivs bättre i din :hjarta:
Användarens profilbild
Av Bebile74
Jag älskar mina girasoller :loving: det senaste jag fick hem Girasol Romantiqe är super mjuk. De avlastar mycket bra kanon för lite större barn. Vilken har du beställt lite nyfiken :wink:
Användarens profilbild
Av Smyfröken
Jag har beställt en Girasol Exclusive, Amitola - Fresca Silvestre weft. Hoppas verkligen att den är bra och mjuk!! Såg dock nyss att knyt an som jag beställt från skickar den först på måndag!! Missade att de har semester :? Så nu får jag vänta ännu längre. :(
Men men, den som väntar...... :)
Användarens profilbild
Av Bebile74
Smyfröken skrev:Jag har beställt en Girasol Exclusive, Amitola - Fresca Silvestre weft. Hoppas verkligen att den är bra och mjuk!! Såg dock nyss att knyt an som jag beställt från skickar den först på måndag!! Missade att de har semester :? Så nu får jag vänta ännu längre. :(
:love:
Jag vill se bilder :vågen: och sen om du inte vill ha den så köper jag den jätte gärna :wink:
Av laumanemo
Jag har två Girasoller, Jungle och Norther Lights. Båda har jag köpt som begagnade, så jag har ingen aning hur en splitterny Girasol känns. Men de här som har köpt som begagnade är helt fantastiska, mjuka men ända stadiga! :loving: Hör utan vidare till mina favoritsjalar!
Av Clee
Utseendemässigt är Girasol min favorit men mitt tips är att köpa en färg som man kan tänka sig att ha höst, vinter och tidig vår eftersom jag tycker de lätt blir för varma sommartid. I bäregenskaper är de ju som sagt jämförelsevis tjocka (inte som Hoppediz dock) och där är ju t ex de Easycare, Didymos och Ellevill jag provat bättre. I gengäld är Girasol (nya väven) jättebra för långpromenader och när man ska bära länge, för avlastningen tycker jag faktiskt är bäst av dem jag provat. Knuten behöver inte spännas på flera timmar t ex medan jag tycker det kan behövas på t ex indio och Ellevill-sjalar.
Användarens profilbild
Av Smyfröken
Bebile74 skrev:
Smyfröken skrev:Jag har beställt en Girasol Exclusive, Amitola - Fresca Silvestre weft. Hoppas verkligen att den är bra och mjuk!! Såg dock nyss att knyt an som jag beställt från skickar den först på måndag!! Missade att de har semester :? Så nu får jag vänta ännu längre. :(
:love:
Jag vill se bilder :vågen: och sen om du inte vill ha den så köper jag den jätte gärna :wink:

Nu har Girasolen kommit!! :vågen: Tyvärr så vet jag inte hur man lägger upp bilder på vår underbara :heart: nya familjemedlem. Så tyvärr så är den inte till salu!!! :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?