Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lindiwe
Jag undrar om det är någon som vet hur tunga barn man kan bära i en ringsjal. Det känns som om jag borde veta detta, men idag när jag satte upp dottern på ryggen i vår ringsjal kom jag på att 20 kilo kanske är för mycket för ringarna eller tyget. Det gick ju bra, men jag gick och oroade mig lite att hon skulle ramla i golvet inne på butiken. (Hon somnade och sov riktigt gott ända tills jag tog ner henne när vi handlat klart.)
Användarens profilbild
Av diddeldi
beror på vilken sjal du har. jag tror snarare att det är sömmarna som ryker först. ringarna (om det är riktiga sjalringar) håller för hur mycket som helst nästan. tyget borde bara kunna gå sönder om det är tunt och/eller slitet. så sömmarna är den svagaste punkten, som jag ser det. men är det en köpesjal så ska det inte vara nåt problem. en hemsydd kan vara antingen bra eller dålig beroende på tråd och vem som sytt.

det sagt så har jag aldrig hört talas om någon som tappat sitt barn ur en ringsjal för att den gått sönder. det är inget jag skulle oroa mig så mycket för.
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Vad skönt, det är en köpesjal, en TaylorMade Ekobomull och jag har inte använt den så jättemycket. Men jag ska inspektera sömmarna, och kanske sy en extra söm för att känna mig ännu tryggare. Det känns ju lite mer osäkert när man har barnen på ryggen, i bara ett tygstycke, när man bär fram eller på höften har man ju oftast en arm om barnet man bär. Jag är lite stolt över att jag klarade av att bära Naysa på ryggen i ca 30 minuter medan jag handlade. Hon väger ju lite mer nu (20 kg) än när jag bar henne dagligen. Bra träning inför nästa sjalbarn (för jag hoppas ju att även nästa barn ska vilja bli sjalat). :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?