- lör jun 18, 2011 21:54
Japp berätta vilken är din favorit MT, varför och var har du köpt den?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
keah skrev:Tass, jag har precis bestämt mig för att vi behöver en MT och jag tar tacksamt emot alla tips.
Sarai skrev:Har en sydd av en Hoppediz Timbuktu med utbredbara axelband. Kan du ha gjort den Thowida? Det är min absoluta favorit, lika bekväm som en sjal och ofta enklare att knyta på ryggen. Lättare att stödja huvudet när de somnar på ryggen än i en sjal, i och med att den har huvudstöd.Japp mycket möjligt
ToveLi skrev:Älskar vår bebis-MT som Nova sytt.Kul! Det var väl den vi hade. Sy en egen med samma form men större "ryggplatta" kanske?
Tror den vandrat runt bland en hel del sjalbarn innan den hamnade hos mig.
Jag har redan allvarliga bekymmer med vad för MT jag ska ha när den här blivit för liten för Axel.
Tips någon?
Sarai skrev:Öh, sy??? Jag????ToveLi skrev:Älskar vår bebis-MT som Nova sytt.Kul! Det var väl den vi hade. Sy en egen med samma form men större "ryggplatta" kanske?
Tror den vandrat runt bland en hel del sjalbarn innan den hamnade hos mig.
Jag har redan allvarliga bekymmer med vad för MT jag ska ha när den här blivit för liten för Axel.
Tips någon?
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?