- lör jun 18, 2011 18:13
Jag funderar på en Mei Tai, men har dålig kunskap om dom. Ska få prova en här i stan men vill passa på att fråga här lite också.. Jag är (tror jag) intresserad av en sån där med band som på en sjal. Heter det Sjal-MT? Finns det olika märken eller försäljare av sådana? Vilka? Vad är rimligt pris för en begagnad? I vilka situationer väljer ni MT istället för sele eller sjal?
Jag gillar sjal bättre än sele generellt (men det är för varmt ibland, bland annat..). Det är därför jag tror att MT med breda långa band är nåt för mig..Tänker jag rätt då? Passar de långa/korta/smala/tjocka bäst?
Har läst nånstans att sittdelen är olika bred och att det passar olika åldrar på barn? Innebär det att man får köpa ny allteftersom? Vad behöver jag? Min dotter är 5 månader nu.
Finns det sjal-MT (heter den det?) med huvudstöd (som på becon)?
Upplys mig

Jag gillar sjal bättre än sele generellt (men det är för varmt ibland, bland annat..). Det är därför jag tror att MT med breda långa band är nåt för mig..Tänker jag rätt då? Passar de långa/korta/smala/tjocka bäst?
Har läst nånstans att sittdelen är olika bred och att det passar olika åldrar på barn? Innebär det att man får köpa ny allteftersom? Vad behöver jag? Min dotter är 5 månader nu.
Finns det sjal-MT (heter den det?) med huvudstöd (som på becon)?
Upplys mig