Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Min son är snart 7 veckor och vår Tricot slen är ungefär sju resor för varm för oss just nu.. MÅSTE ha något svalare och det gör ju inget om det är en sele :)

Har ramlat in i djungeln av bärselar och fastnat för Pognae. Någon som använt den till ett såpass litet barn? Han är ca 4,5 kg och 58 cm.

Har förstått att så små barn kan ha svårt att hamna rätt i selen och att bristen på tyngd kan göra att selen känns mindre bekväm för bäraren? Läst många inlägg och trådar där babyinläggen till olika selar upplevts som krångliga och jobbiga att få till?

Vilken sele är egentligen mest lämpad för småttingar, tycker du?

(Kan tillägga att jag har en stor snart-treåring också (17 kg, 100cm), och det är ju inget minus om selen även funkar till henne... Även om hon helst springer iväg på egna ben ;))
pognae har jag inger erfarenhet av.
min minsta tyckte jätte illa om manducan när hon var liten
nu åker hon den gärna.
hon trivdes kanon i beco butterfly 2. tror det berodde på att hon kunde se ut i becon medans hon vart lite mer instängd i manducan.
men det är ju min gissning.
Jag köpte beco gemini till mina två små eftersom sitsen kan knäppas ihop så den blir smalare, dvs ingen babyinsats som är trasslig. Gillar dom mycket.
Har inte sett eller provat selen du frågar om.
Har ingen erfarenhet av just den selen men det är varmt att bära hur man än gör på sommaren =/ Jag hade en patapum och en ergo og när Linus var 6-7 månader på sommaren visst är det lite bättre med sele men varmt är det ändå.. =(
Jennelii skrev:Har ingen erfarenhet av just den selen men det är varmt att bära hur man än gör på sommaren =/ Jag hade en patapum och en ergo og när Linus var 6-7 månader på sommaren visst är det lite bättre med sele men varmt är det ändå.. =(
Just pognae har ju dock en lucka på panelen med vad som ser ut att vara hockeytyg, får intrycket att det är betydligt svalare än andra selar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?