Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Pojkmamma
Hej!

Jag har bestämt mej för att testa bära min yngsta kille i sjal, har inte prövat bära mina två andra barn i sjal men nu vill jag testa. Jag har beställt en MaM Eco bärsjal. Är det någon som har en sån som vet om dom e bra? Min bebis är 3,5 månad gammal och väger 6,5 kg ungefär.. Tror ni det funkar bra med en MaM Eco eller kommer han att vara för tung o stor för den? Alla släktingar o vänner verkar så negativa när man berättar att man funderat på o bära i sjal, de säger att det verkar så krångligt att knyta osv. Jag vill verkligen pröva detta och är postivt inställd, då borde det väl gå? Va gör jag om lillkillen vägrar bli buren i sjal? Borde kanske börjat tidigare...?Han gillar att bli buren annars så jag tror inte det blir problem. Sjalen borde komma på posten imorgon, väntar så på att få testa :)
Användarens profilbild
Av June
Hej och välkommen till sjalbarn! :valkommen:

Jag har haft en MaM ECO och tyckte den fungerade bra till min dottern när hon var nyfödd och fram till ca 5-6 månader och vägde ca. 7kg. Efter det tyckte jag det blev för ostadigt med en trikåsjal och bytte till vävd. MaM är ju lite stadigare än andra trikåsjalar och fungerar oftast längre än ex. sino. Jag tycker också att det är bättre att börja med en trikå om man inte burit i sjal tidigare då det oftast är enklare att få till trikåsjalen än den vävda. Jag har också haft släktingar som tyckt sjal vara krångligt, men eftersom du kan knyta trikåsjalen först och sedan stoppa i barnet blir det inte svårare än att bära i sele eller Baby Björn som de flesta känner till. Behöver du hjälp så finns det oftast en erfaren sjalanvändare i närheten eller sjalträffar att gå på. Kolla under Bärsjalsambassadör och Bärsjalsträffar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?