Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Fanny1
Jag funderar på vad jag ska använda för sjal i sommar. Mitt barn kommer vara ett halvår då, så jag vill nog både bära på mage och rygg. Tänker mig att jag kanske oftast kommer bära honom naken, så jag vill att det ska vara en mjuk sjal som är skön mot huden.
Först tänkte jag gauze, men sen läste jag i en annan tråd att den är lite sträv och har lite hårda kanter. Vad finns det mer för tunna sjalar?
Och så undrar jag hur ni brukar göra, för jag tycker att det blir så svettigt att bära hud mot hud? Ska man bara gilla läget eller lägga nåt tyg emellan eller finns det nåt annat smart sätt?
Helt enkelt, hur gör ni? Hur bär man bebis bäst i värme?
Av Becci
Kände på en Natibaby i bomull nån dag sen och den var typ det mjukaste jag har sett! Och den var ny till och med. Hur gisog som helst!

Hud mot hud vet jag inga tips... Antingen ett lager tyg, men då är det ju inte hud mot hud längre. Eller gilla läget...
Användarens profilbild
Av maltemalte
Natibaby diamond bamboo!

Den är verkligen supermjuk och tunn jämfört med andra vävda jag har.

Men är det varmt så är det varmt, tror också det är bra att inte vara hud mot hud, blir nog extra svettigt då. Lider man av värmen så är kanske sele eller mei tai ett bättre alternativ.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?