Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Jag röstar på den första-Christine!!!
Användarens profilbild
Av Anna
Christine och Stil är exakt likadana så dem behöver du ju inte fundera så värst mycket över. Men jag röstar ju för den färgsättningen eftersom jag har den själv och tycker den är jättesnygg (det är för övrigt jag och Hugo på bilden med Stil sjalen)
Användarens profilbild
Av AnKa
Ni är jättefina Anna :!: :!:

Är dom exakt likadana??? Jag har bara sett Ella Roon live och den minns jag som otroligt vacker med lila inslag men Stil ser mer blågrön ut på bilderna.
Men om de är exakt lika så var det ju enkelt. Då kan jag ju beställa på en gång.

Men Anna förresten vad har du för längd på din stil? Jag funderar på 4m men läste någonstans att Antiguan är bäst till omslutet och då ska jag kanske ha längre.
Av Alexandra
Jag såg den blå IRL igår, och jag tror att den blir jättefin på dig!
Användarens profilbild
Av Anna
Jo de är exakt lika. Jag har haft en av varje sort brevid varandra och mönsterpassat och jämfört. Men det är ju som alltid med textil så att det kan skilja någon liten nyans mellan olika leveranser. Jag har en 5.1m lång Stil, vet inte riktigt om den är bäst till omslutet för jag använder mest storken nu och i somras knöt jag bara omslutet. Kan dock tänka mig att om man har andra sjalar kan man gott välja en 4.5m eller 4m till sommaren så man kan göra lite svalars knytningar. Beror ju lite på vad man är ute efter för sjal.
Användarens profilbild
Av Tabby
Anna krymper båda modellerna lika mycket i tvätt??
Användarens profilbild
Av Anna
Oj, krympmån har jag ingen aning om, men jag antar att det är lika. Men det beror ju mycket på hur man gör. Småfolket säger ju att mankan torktumla för att få dem mjukare och det går nog med Antiguan med, men då krymper de ju helt klart mer.
Användarens profilbild
Av KATARINA
att Antiguan krymper ca 3 dm så att 5,1 blir ungefär 4,8.

Jag har precis fått min Antigua Orangeruta!
Användarens profilbild
Av AnKa
Det är ju en sval sommarsjal jag är ute efter. Tänkte mig lite kortare eftersom min lilltjej börjar bli lite större (hon fyller ju ett i sommar) och jag nog vill kunna variera knytningen mer och så har jag ju redan min 4,6m stork.
Användarens profilbild
Av April
Tycker som de övriga... någon av de blå ;-)

Lycka till med valet!

Kram
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Hmmm drömde inatt att jag satt och jämförde Cristiane och Stil kan det vara ett tecken på att jag behöver en sommarsjal...har stått emot tanken länge. Eller så kan det vara ett tecken på att jag hänger här för mycket. :roll:
Användarens profilbild
Av johanna
Jag tycker nog Stil, tror jag. Fast Ellaroon är också fin. Eller äh, jag vet inte. De är så lika varandra! Men det är fint med blått.

Jag måste nog nästan försöka få hem min Ellaroo från Östhammar tror jag. Jag har inte tänkt så mycket på att det ju snart är säsong :shock:
Användarens profilbild
Av Tabby
Jag måste fråga igen....Antiguan krymper den 3 dm oavsett längd på sjalen? Så om jag vill ha en 4.5 så blir den 4.2 efter tvätt?
Användarens profilbild
Av Helen
Tabby skrev:Anna krymper båda modellerna lika mycket i tvätt??
Det står att Antiguan ska krympa från 5,1m till 4,8m, men jag har en 5,1m och jag drar den efter tvätt och hängtorkar. Då är den 5,0m efter tvätt. Så det handlar nog lite om hur man hanterar den också.

/Helen

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?