Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Tycker det är ont om sjaltrådar på sjalbarn just nu, så därför startar jag en ny :app:

Visa mig vilket bärdon du drömmer om.
Kriterierna är följande, den måste gå att köpa och det får bara vara ett bärdon (sjal/sele/MT)
Användarens profilbild
Av tweed
thowida skrev:
kvarnvik skrev:Denna:
Bild
den med gul varp?
Jepp. Inte helt väntat efter vad jag valde hos dig eller? Fast det var ju å andra sidan den färgskalan som fanns att välja på :fnissa:
Av sjaltokan
kvarnvik skrev: Jepp. Inte helt väntat efter vad jag valde hos dig eller? Fast det var ju å andra sidan den färgskalan som fanns att välja på :fnissa:
Jo jag hade nog tänkt mig en mörkare sjal på dig, typ katiwrap ER hållet.. :roll:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Bild
Girasol Amitola Fresca silvestre - tycker att den ser så fin ut! :love:

(Tyvärr verkar det inte som om att det kommer finnas särskilt många sjalar i den färgen alls till försäljning så det känns lite som en ouppnåelig dröm... :( )
Användarens profilbild
Av tweed
CrazyMagpie skrev:
kvarnvik skrev:Verkar vara ute att ha sjalbegär :roll:
:siishah: Nämen, vad säger du?!?!
verkar förresten som att det finns en 4,2 kvar av den där crimsonen du suktar efter, eller var du med och knep en längre när de kom ut igår?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
kvarnvik skrev:
CrazyMagpie skrev:
verkar förresten som att det finns en 4,2 kvar av den där crimsonen du suktar efter, eller var du med och knep en längre när de kom ut igår?
8)
Användarens profilbild
Av tweed
CrazyMagpie skrev:
kvarnvik skrev:
CrazyMagpie skrev:
8)
:vågen:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Japp, kunde inte låta bli... :hide:

Lite nojig är jag dock att det ska bli en massa strul iom att det fanns så få sjalar, men köpet verkade gå igenom som det skulle, men jag vågar inte jubla förrän jag säkert vet att det gått bra... :roll:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?