Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
Jag fick 500 kr i påskpresent av svärföräldrarna! Det löste ju genast problemet med att motivera ett till sjalköp för maken...

Jag har en Stork 5,2 meter leo marin men tycker den är för lång när jag ska göra någonting annat än Xomslut.

Jag är lite nyfiken på Hopedizerna och min spontana tanke var att 500 kr räcker ju nästan precis till en 4,6 meters nu när det är rea

Men nu börjar jag tveka vad jag ska ha...
Ska jag köpa en
- Hopediz och i så fall montreal, toronto eller Hamburg?
- En Maya Wrap Pouch
- En tunnare sommarsjal?

Egentligen är jag sugen på en Stork Inka, men det räcker ju inte pengarna till...

Förvirrad.. jag....??? :wink:
Användarens profilbild
Av April
Usch, vad svårt :?

Ok, ska du ha en Hoppis så tycker jag att du ska satsa på en Montreal... (Dublin är ju också väldigt vacker, nu till våren, sommaren... :-))Fast sommaren närmar sig med stormsteg, då kanske det är skönt med en sval sommarsjal?

Jag hade nog satsat på en Hoppis eller en tunn sommarsjal 8)

Kram
Användarens profilbild
Av Helena
Ja, om du vill ha något riktigt svalt kanske du ska ta en av de tunnare sjalarna. Jag tror att även Hoppedizen kommer bli varm i sommar. Jag kunde bära hela förra sommaren i Ella Roon utan att svettas ihjäl.
Användarens profilbild
Av sus
Jag har bestämt mig!
Eftersom det är en Inka jag egentligen vill ha så vore det korkat att köpa något annat och ändå fortsätta sukta efter Inkan...
Så nu säljer jag min blå stork för att finansiera en ny, förhoppningsvis får jag lite pengar över till en sommarsjal lite senare.

I morgon får jag min Inka och jag lääääängtar...... :lol:
Användarens profilbild
Av Ester
Sus - den är helt klart den finaste sjalen som jag har ägt!
Kommer ALDRIG att göra mig av med den.... :D

Blev kär första gången jag såg den, men vågade inte köpa den....men så kan man ju inte hålla på, att fega med att köpa mer diskreta sjalar och ändå inte vara riktigt nöjd eftersom man redan har sett den vackraste av de alla :wink: ...Mitt bästa sjalköp någonsin helt klart!

GRATTIS!
Användarens profilbild
Av sus
Elin skrev:Mitt bästa sjalköp någonsin helt klart!
Jag hoppas att jag kommer känna likadant :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?