Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
Kan inte bestämma mig.. jag vet ett I-landsproblem.. :oops: :oops: jag har en Hoppediz i 5,4 och en Didymos i 5,2 just nu bär jag uteslutande på magen med sjalen och tar patapumen när jag bär på ryggen.

Men nu har sjal-:twisted: taget ett rejält tag om mig :hide: och jag vill köpa en sjal till men ska jag köpa en 5,4 eller 4,6??

Snälla :help:
Användarens profilbild
Av diddeldi
om du har två långa så kan du ju ta en 4,6 tycker jag :D
Användarens profilbild
Av annalys
Fast jag röstar nog på en längre. Jag retar mig faktiskt lite på att jag får knyta med spetsarna på min Didy stl 6. Då är det nästan bättre med en kort som man knyter på ryggen, det kan jag faktiskt (fast jag hade inte tänkt på det innan) med min Hoppediz 3,6 (omslutet X alltså).

Så en kortare skulle jag bara köpa om jag tänkte ha den till såna knytningar, som höftkryss :tumup: , Bas-X (eller vad det heter), och rygg.
Användarens profilbild
Av annikar
Tycker också att det beror på vad du vill knyta. Om du vill knyta på magen kan du ju ta den längre. Annars skulle jag ta en 4.6 eller kortare.
Om du har tänkt dig ryggknytningar så skulle jag rekommendera en ännu kortare, kanske 4.2 eller 3.6m om det räcker.
Jag använder nästan bara min 3.6, den är perfekt till ryggsäck, basX och höftX. :roll: :D
Användarens profilbild
Av Helena
Så snart man börjar knyta på ryggen är ju 5,2 sjalarna hopplösa, man står där och bökar med oändliga meter tyg.
Av sjaltokan
annikar skrev:Tycker också att det beror på vad du vill knyta. Om du vill knyta på magen kan du ju ta den längre. Annars skulle jag ta en 4.6 eller kortare.
Om du har tänkt dig ryggknytningar så skulle jag rekommendera en ännu kortare, kanske 4.2 eller 3.6m om det räcker.
Jag använder nästan bara min 3.6, den är perfekt till ryggsäck, basX och höftX. :roll: :D
Får försöka prova några olika längder.. kommer kanske knyta på ryggen och höften när Rebecka blir större.
Användarens profilbild
Av Tiz
Du kan la prova en 4,6:a i morron? Jag skulle nog satsa på en sån om du ska börja med ryggknyt sedan.
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Jag tar med mina sjalar imorgon (de är i olika 4 komma nåt-längder). Så kan du testa om du vill :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?