Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Nu finns det ju ännu fler special indio Didymos till salu. Varför tillverkar de en sådan massa indio sjalar i olika nyanser hela tiden. Försöker de få fram en ny färg och så tycker de att de misslyckas?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Kanske har de en massa öveblivet garn över som de vill få slut på?
:roll:
Till Indio-sjalarna behöver de ju inte matcha till någon annan färg liksom....
Användarens profilbild
Av Helena
Något måste ju göra att de vill bli av med dem. Annars hade de ju inte behövt sälja dem billigare. Det hade ju kunnat heta. "Endast i ett begränsat antal, passa på att få en unik Didymos."

Men indio kanske är svårsålda i vissa färgställningar.
De hade ju också kunnat göra helt enfärgade sjalar ifall de vill få slut på garnet, men det kanske inte är Didymos grej.
Användarens profilbild
Av Buscilla
Helena skrev:Nu finns det ju ännu fler special indio Didymos till salu. Varför tillverkar de en sådan massa indio sjalar i olika nyanser hela tiden. Försöker de få fram en ny färg och så tycker de att de misslyckas?
Hrmmm...vart då :hmm:. Har kollat på Didymos hemsida. Men jag måste vara blind, eller????
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag har också tänkt på nino som finns i massor av färger på ebay. Det känns lite som att de kommit över billigt garn i en konsig färg.
Användarens profilbild
Av Helena
Buscilla skrev:
Helena skrev:Nu finns det ju ännu fler special indio Didymos till salu. Varför tillverkar de en sådan massa indio sjalar i olika nyanser hela tiden. Försöker de få fram en ny färg och så tycker de att de misslyckas?
Hrmmm...vart då :hmm:. Har kollat på Didymos hemsida. Men jag måste vara blind, eller????
/Cecilia
Jag tror man ska kolla på www.didymos.de och sedan das Tragetuch i menyn och välj Sonderpreise
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag har också undrat över det. Vissa färger verkar komma och gå, både Wildrose och Havanna har funnits förut. Jim fanns också som "Sonderangebote" förut, då hette den Aubergine.
Användarens profilbild
Av Buscilla
Helena skrev:
Buscilla skrev:
/Cecilia
Jag tror man ska kolla på www.didymos.de och sedan das Tragetuch i menyn och välj Sonderpreise
Tack för hjälpen. Krokus och wildrose är något man kan tänka sig utöka sin samling med... :twisted:

/Cecilia
Användarens profilbild
Av Helena
Knyttet & K skrev:Jag har också undrat över det. Vissa färger verkar komma och gå, både Wildrose och Havanna har funnits förut. Jim fanns också som "Sonderangebote" förut, då hette den Aubergine.
Jaså, ja nu lanseras ju Jim som en ny färg. De kanske vill kolla hur stor efterfrågan det är på vissa färger genom att lägga ut dem under Sonderpreise. Se om det är lönt att börja sälja dem i stor skala.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Buscilla skrev:
Helena skrev:
Buscilla skrev:
/Cecilia
Tack för hjälpen. Krokus och wildrose är något man kan tänka sig utöka sin samling med... :twisted:

/Cecilia
*viskar* Jag kanske, kanske, kanske ska sälja min Wildrose...
Användarens profilbild
Av Helena
Knyttet & K skrev:

Oj, är den nyinköpt eller hade du den sedan tidigare? Nu hänger jag inte riktigt med i sjalinköpen. :lol:
Användarens profilbild
Av mica
Billiga indio är jättejobbigt. Fakstiskt. Jag gillar Didy, men gillar inte indio, men har alltid svårt att inte nappa på en bra affär. Blir helt kluven. *suck'
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Helena skrev:
Knyttet & K skrev:

Oj, är den nyinköpt eller hade du den sedan tidigare? Nu hänger jag inte riktigt med i sjalinköpen. :lol:
Nej, den har bott här ett tag (fast den får mest ligga på hatthyllan. ÄLSKAR färgen, men älskar inte Indio...
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag skulle nog egentligen ha skrivit att jag inte gillar Didymos... Mest är det fållarna jag inte gillar. Jag får ont av dem då de skär in så mycket. Det är avhjälpt på fina rosa Indio då jag fållat om den så den har bredare och plattare fållar. Men den känns aningens, aningens för kort och så gillar jag lite glattare tyger. Mönstret gör att sjalen inte glider så lätt.
Fast den ska stanna. Nu när jag ser den ligga där på hyllan så rosa och fin förstår jag inte alls hur jag kan tänka att jag ska sälja den :D
Användarens profilbild
Av Helena
Bissa skrev:
Vad är det du inte gillar med den? :notes: Har aldrig ens klämt på en..
Jag har bara känt på vanliga Didysar, de randiga och på min indio med ullblandning i. Indion känns mjukare, var mjuk redan från början när jag fick den. Men den känns mer som en finsjal, ingen kökssjal som man glatt slabbar ner. :lol: Men det kanske är för att den är så ljus som gör att jag nog kommer att vara lite mer rädd om den.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?