Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ankina
Jag funderar på att sy en bärpåse i flece, hur fungerar de till nyfödda? Hur lång tid i sträck kan man bära dem i en sån? Ligger de bra ergonomiskt?
Användarens profilbild
Av Anna
absolut, klart du skallha en fleecebärpåse. De är superlätta att sy, de är mysiga och lättanvända och de sitter elelr ligger egronomiskt i den. Igår hade jag Linus ca en timme i fleecebärpåsen, men då hade jag burit någon halvtimme i ringsjal presis innan också. Med en nyfödd så tror jag men kan bära ett bra tag. Enda nackdelen skulle väll vara att det blir lite varmt ibland.
Av Ankina
Kan den vara något att ta med till BB? eller är långsjal bättre???
Användarens profilbild
Av Kristina
Långsjal (elastisk dårå) är mysigare. Du kan få låna någon av mina om du vill? Jag använder dom ändå inte så ofta nåmer.
Av Ankina
Lånar gärna en av dig, vill du låna/testa någon av ullsjalarna, de borde komma i början av nästa vecka hoppas jag i alla fall, paketet ligger i tullen nu.
Användarens profilbild
Av Kaja
Ta den elastiska till BB. Jag hade med mig bärpåsen och det blev ALLDELES för varmt. Det är ju rätt så varmt där ändå... Däremot så var den jättebra när vi hade varit hos barnläkaren och snabbt skulle ut ur rummet (för att nästa skulle in). Då fick hon åka påse och så tog jag kläderna i handen. Varmt och gott!

//Kaja
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag tyckte bärpåse var suveränt på BB, men jag hade inte fleece-bäråpåse utan ett vävt tyg. Fleece blir lite varmare kan jag tänka mig. Det finns ingen direkt gräns för hur länge man kan bära i bärpåse för barnets del, det hänger mer på en själv. Barnet kan både sitta, ligga och halvsitta ergonomiskt.
Användarens profilbild
Av Veronica_E
Jag hade min elastiska långsjal med men jag hann aldrig bära henne i den, vi åkte ju hem samma eftermiddag (hon föddes halv 2 på natten)
Min tjej hade nog trivts i bärpåsen på BB, hon höll inte värmen så bra själv första dagarna.
Annars är fleece påsen toppen här hemma, jag tycker inte att det är så varmt.
Av Ankina
Tack för era svar, det låter som att jag måste lära mig knyta bärsjal ganska snart om jag ska ha med långsjal till BB, men det löser sig nog på nästa sjalträff :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?