Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av dora
till sommaren blir leonard 1 år och jag funderar på vad jag ska bära honom i... mina andra sjalar kommer vara för varma...

samtidigt funderar jag på hur mycket han kommer vilja bli buren - hur mycket bär ni era 1-1.5 åringar?

sele (förmodligen ergo) eller sommarsjal (funderar på gauze)? vilket kommer vara mest lönsamt? (båda hade varit roligast visserligen... :lol: men om jag nu måste välja?)
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag hade min patapum förra sommaren då det var som varmast, försökte med ella roon ett par ggr men det var för varmt...så jag röstar för ergon!
Användarens profilbild
Av Tiz
Jag använde mest Patapumen till Ville förra sommaren. Rebozon när det var lite svalare ute. Hoppisen på kvällarna.
Användarens profilbild
Av Kristina
Sommaren när Alma var drygt ett år bar jag mest i Amazonas Antigua och ibland i ergo.
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag bär jojjo rätt mycket fortfarande, han e ett½ så, detfinitvit behöver du nätt at bära i i i sommar och jag skulle rösta för en ergo, eller MIN ellaroo aloe?....(!!!!!!!!!!!! :lol: 8) )
Användarens profilbild
Av Anso
Sele eller en Mei Tai kanske (lätt att få dem högt på ryggen med en MT så att de ser över axeln) Ringsjal!! :D
Av dora
det verkar av era svar att döma som om sele svalkar mest :D

men å vad det lockar att köpa en färgglad sommarsjal också :lol:
de flesta av mina sjalar är i "naturfärger" och nu längtar jag efter färg och solljus! ja, många mt är ju färgrika, men jag satsar nog hellre på en sele ändå...

tack för tipsen!
Användarens profilbild
Av Panakeia
dora skrev:det verkar av era svar att döma som om sele svalkar mest :D

men å vad det lockar att köpa en färgglad sommarsjal också :lol:
de flesta av mina sjalar är i "naturfärger" och nu längtar jag efter färg och solljus! ja, många mt är ju färgrika, men jag satsar nog hellre på en sele ändå...

tack för tipsen!
di kan ju sattsa åp en färgglad MT?
Användarens profilbild
Av diddeldi
ergo är oumbärligt tycker jag! fast man kan ju ha både och :wink: 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?