Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Debbie
Blir den för varm för mig och lillkillen (född 3/3 -05) i sommar?

Finns det någon sjal som är bra som "sommarsjal"??

Stormtrivs med sjalen för övrigt även om jag tycker det är en väldans massa tyg att greja med. Jag antar att man vänjer sig vid den och att man blir snabbare och snabbare på att knyta i framtiden.

Kram Debbie (ny här!!)
Användarens profilbild
Av mia75
Hej! Välkommen hit och grattis till lillkillen! :D Jag vet inte så mycket om sjalar än, men det finns många här som är proffs, så du får nog snart svar!
Användarens profilbild
Av trollmamma
Ingen expert !

Men på sommaren då det är jätte varmt tyckte jag att ringsjalen var absolut bäst(så lite ty som möjligt ).
Då visste jag inget om Amazonas Antigua, A Brazil, Ella roo eller Mexican Rebozo. Dem är svalare tyger ha ej testat i sommarvärme men kan tänka att det är bra.
Jag tycker att de avlastar inte riktigt lika bra kolla om du kan testa hos nånn.
Själv använder själv en hemma syd Lin- långsjal som är sval o skön på sommaren. då är ryggknytningen o höft-X svalast tucker jag.
Axel är ju i krypstigen så i sommar kommer troligen ringsjal vara kanon då vill han troligen ut o i hela tiden .

Vi kommer väl svettas ikapp alla sjalare !!!!
Av Debbie
en sjal i ett tunnare, lite luftigare tyg är att rekommendera i sommar. Vi har nämligen ingen vagn ännu (valde att bära nu i början och så blir det sittvagn till hösten) och är därför i behov av en sjal som avlastar ryggen väl och som vi kan bära längre stunder i. Lillkillen är ju fortfarande liten i sommar...

Jag ska se vad man kan tänkas hitta!

Tack för ditt svar!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?