Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Jag var jättebestämd på att jag skulle köpa mej en Hoppiz montreal som ersättare till storken jag sålde....men så kikade jag runt på lite annat och började snegla på gåsen.
Den är ju ganska tråkig i färgen och anledningen till att jag sålde min Johannes-stork var ju att jag blev så kär i färgerna på montrealen.

Nu vet jag inte vad jag ska göra längre...en hoppiz på grund av färgen eller en gås på grund av kvalitén?

Ni som har/har testat båda delarna...hjälp mej!!

:help:
Användarens profilbild
Av Nova
Har inget att tillföra om Gauze tyvärr.
Men jag passar på att undra om gåsen är mest för lättare barn när den är så pass tunn?
Hoppisen är ju passande även för större och tyngre barn.
Av belinda
Fy vad jobigt dte är när man tror att man bestämt sej, och sen börjat vela... det var allt jag ville säga...*sympati*
:wink:
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
belinda skrev:Fy vad jobigt dte är när man tror att man bestämt sej, och sen börjat vela... det var allt jag ville säga...*sympati*
:wink:
Ja visst är det...skulle ju beställa en hoppiz ikväll tänkte jag om ingen beg dök upp innan dess...men som det är nu så lutar det fortfarande åt hoppizhållet!
Användarens profilbild
Av Helena
Hoppedizen blir väl rätt varm i sommar.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Om du skall välja gauze eller hoppiz - ja, det beror ju på vilken typ av sjal du vill ha. För det är ju två olika sorter... :wink:

Hoppiz med bra diagonalstetch och avlastar bra, men (som Helena skriver) varm i sommar. Gauzen är en tunn och luftig sommarsjal med lätt diagonalstretch. Skulle tycka att de faktiskt kompletterar varandra rättså bra - så kanske både en hoppiz och en gauze?! :twisted: :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
ok, jag kanske är lite partisk :wink: . men jag skulle faktiskt inte satsa på bara en sommarsjal, de diagonalvävda avlastar ju bättre. så hoppis röstar jag på. men jag kan ju hålla med lottie om att både och är bra :wink: 8)
Användarens profilbild
Av sacha42
Tycker det låter som du vill ha en Montreal :D , så därför röstar jag på den!!!
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Tack hörrni...Gåsen kanske får vänta med inflytt tills sommarn iallafall då... 8) :wink:
Användarens profilbild
Av jag71
Jag skulle ju köpt en hoppis. Fast jag tycker väldigt mycket om dem, dem jag har är ju så tunna och gosiga... även om jag hört att så inte alltid är fallet! :lol: :lol: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?