Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av schnappi
Hur länge kan man bära med ergon??? alltså hur gammal kan barnet vara eller hur tung???
Vad har ni för erfarenheter? :notes:
Användarens profilbild
Av Kristina
Bar idag 3 år & 13 kilo Alma i typ en halvtimme eller nåt utan att det var jobbigt alls och då är jag ändå ovan att bära henne numer.
Användarens profilbild
Av beccas12
2,5 år och 14 kilo, ofta i timtal när vi går i skogen. Men bärandet är hiss varianten, han vill gå själv en stund sen bäras en stund...men det är utan problem!

På ryggen så klart! Annars sparkar han mig i skrevet och jag ser inget, han är mkt lång för sin ålder!
Användarens profilbild
Av miriel
Vi brukar bära Gentan (16kg och snart tre år) i ergon. Jag tycker det fungerar utmärkt, men visst känner man av i benen att man är 16kg "tyngre" än vanligt.

I somras användes den dagligen, mycket, under vår resa. Han sov middag i den varje dag , så det blev många timmars bärning i sträck. Vi var i toppform när vi väl var hemma igen. :lol: Varför betala dyrt för work out? :wink:

Mycket är vana och träning. Hur länge och hur tungt man orkar skiljer från person till person, gissar jag.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag bar 6 timmar i somras i den varmaste värmen på magen ca...9 kg barn o 7-8 mån gammal... Jag kan bära hur länge som helst på magen, har lite svårare att bära på ryggen, då klarar jag nog inte ens en timme vad jag än bär i... Nu väger Linus över 11 kg och jag bär fortfarande mest på magen och kan bära länge..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?