Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av A-J
Är det nån som har lite hjälp på vägen ??Är vilsen förvirrad nybörjare i sjalvärlden och väntar en liten sjalbäbis i början av april. Velar mellan Cuddlyn och Tricotslen, kan inte bestämma mig för vilken. Tänker dels på vilken som är svalast men även stadigast av dem två.. Men sen är det det här med färg... Den färg jag vill ha på cuddlyn.. verkar vara slut i lager överallt och den beigefärg är jag tveksam till hur den egentligen ser ut på riktigt?? Hm.. skiljer på de bilder jag sett. Men Tricotsjalen har jag en favoritfärg på, den bruna , men då blir jag osäker på om den sjalen är varmare än cuddlyn.. fast å andra vet jag ju inte hur mycket jag kommer bära i sjal, ny som jag är. Hemma mys vet jag att jag vill ha den till helt klart.. oooh. så förvirad ju mer jag snurrar runt på nätet och kikar.. :oops:
Av A-J
hihi, jo kikat på den, men osäker på om jag törs lägga till på priset när jag är osäker på hur mkt jag kommer bära.. men.. hmm har väl ändå nån tanke på att man kan ju .. harkel.. hihi..köpa en till sen.. hmmm..
Användarens profilbild
Av Lumlum
Den gröna cuddlyn (som jag antar du tänker på) ska komma in inom sex veckor fick jag besked om i helgen. Den gillar jag också!! :)
Av A-J
Funderar..hmmm. åh så svårt. tre st att välja mellan kanske dåå.. med olika färgrskalor.. eller en av de förstnämnda nu och en sino till sommaren.. ah kanske önska sig då.. hmmm aah den iden kändes fin ;)
Av A-J
Ja, visst var den gröna cuddlyn jag suktade efter.. och förvisso.. jag skulle nog kanske överleva att vänta tills efter bäbis kommit med att få sjalen om jag beställer en grön.. men.. mjaaaa... fast den bruna tricoten :loving: är nog mer jag. . om inte man väljer natur/beige som verkar finnas för båda sjalarna.. men svårt veta hur de ser ut " på riktigt..
Förvirrad.. (med tonåring bredvid som vill surfa...nu.. hmm mamma skall bara..)
Får kika mera sen när det är lite lugnare här :)
Användarens profilbild
Av KATARINA
Hej! Den beiga är ganska ljust beige som på den här bilden. Bild

Cuddlyn är en jättemysig sjal, stadig men ändå sval. Och billig!

(Jag säljer den så jag är ju partisk :D )
Senast redigerad av KATARINA den tis mar 14, 2006 19:58, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av diddeldi
annars är ju den mossgröna moby wrapen ganska lik den gröna cuddlyn :wink:
Användarens profilbild
Av Nova
diddeldi skrev:annars är ju den mossgröna moby wrapen ganska lik den gröna cuddlyn :wink:
Snygg Moby! 8)
Men inte så stadig i längden tyvärr.
Det var väl ett av önskemålen eller?
Användarens profilbild
Av diddeldi
Nova skrev:
diddeldi skrev:annars är ju den mossgröna moby wrapen ganska lik den gröna cuddlyn :wink:
Snygg Moby! 8)
Men inte så stadig i längden tyvärr.
Det var väl ett av önskemålen eller?
aha, missade det. jag har inte provat cuddlyn så jag kan inte säga hur de är i jämförelse tyvärr. fast jag tycker ju själv att man ändå övergår till vävd sjal efter några månader så :wink:
Användarens profilbild
Av Elin G
Fast jag tycker inte cuddlyn är så stadig. Mobyn är nästan stadigare, tycker jag. Tricot slen har jag inte provat.
Av A-J
Jag tror jag fallit totalt för den bruna Tricot.. kikar fram och tillbaka...men återkommer till den hela tiden..roligt var att när jag frågade blivande storasyster vilken färg hon gillade, så sa hon att limegrönt eller orange var det hon tyckte..Men att hon visste vilken "min" färg var nämligen den bruna... det är en typisk mamma färg enligt henne.. Så jag tror det blir den:) Får jag totalt värmeslag med den jämfört med Cuddlyn så säg? Jag gillar den och tänker att när jag blivit lite mera van så får vi önska oss en till sommaren..fast jag måste erkänna att nu vet vi ju inte vad bäbis är, tös eller gosse.. hmmm så jag kan ju tänkas få stort behovatt köpa en hm mer färkodad sjal redan i april... därmed inte sagt att jag vill vänta tills dess.. Näe jag skall nog allt shoppa lite ikväll tror jag.. jaaa....förstår att man lätt blir sugen på alla fina sjalar som finns, trots att jag inte provat just så mycket.. men alla fina sjalar och färger :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
klart att du ska köpa den om du har fallit för den färgen :tumup:

det är det viktigaste tycker jag, att man köper en sjal som man känner sig fin i. då trivs man mycket bättre i den :D
Användarens profilbild
Av KATARINA
Det blir nog jättebra med en brun Tricot-slen! :)
Av A-J
Ja det är nog så jag känner med, vill inte riktigt kompromissa med färgen för då blir nog besviken ... sååå. ja, nu skall jag köpa sjal.. jaaajaaajaaa.. hihihi.Men en ljusblå cuddly sen om lilla pappsen får som han vill i april.... fast jag kanske skall sova lite med om bäbis kan sova en stund med och inte leva rövare. Mycket livlig krabat är det...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?