Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fulfot
Får snart hem min ergo :D och börjar fundera :hmm: på ryggsäcken som man kan sätta fast i ergon. Min förhoppning är att kunna använda ergon när jag är ute och går i skogen ett par timmar och ha blöjor,ombyte och fika i ergoryggräcken.

Vad tycker ni som har ryggsäcken? Är det värt att köpa en?
Användarens profilbild
Av Snurrfian
Jag tycker att den är suverän!! Den går ju även att fästa på vagnen om man är en sådan som jag som även har vagn... ;) Lite liten öppning möjligtvis men annars väldigt rymlig! Jag klarade mig fint på den en hel dag i stockholm.
Användarens profilbild
Av sus
Snurrfian skrev:Jag tycker att den är suverän!! Den går ju även att fästa på vagnen om man är en sådan som jag som även har vagn... ;) Lite liten öppning möjligtvis men annars väldigt rymlig! Jag klarade mig fint på den en hel dag i stockholm.
:iagree:
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tycker också att den är toppen, använder den jämt :tumsup:

(kanske ses som partisk, men jag tycker den är bra på riktigt :wink: )
Användarens profilbild
Av Panakeia
om du bestämmer dig för att köpa en sådan så kommer det om ett par dagar ett helt gäng sådana på ebay......
Av TullaMaja
Nu har jag funderat och funderat :roll: och kommit fram till att jag nog vill ha en ergo :? tror jag....tycker den verkar bättre än patapum....kanske - men jag vill ha en beige med fjärilar :) finns inte det tro ? och vad menas med ergo new ? Ryggsäcken vill man ju också ha såklart :oops: Maken tycker det verkar onödigt han påstår att det är samma typ som babybjörnen men inte då....(support please... :lol: ) visst avlastar ergon bättre och mer belastning på höften :roll: Vill ha....NU !!!
Användarens profilbild
Av sus
TullaMaja skrev:Nu har jag funderat och funderat :roll: och kommit fram till att jag nog vill ha en ergo :? tror jag....tycker den verkar bättre än patapum....kanske - men jag vill ha en beige med fjärilar :) finns inte det tro ? och vad menas med ergo new ? Ryggsäcken vill man ju också ha såklart :oops: Maken tycker det verkar onödigt han påstår att det är samma typ som babybjörnen men inte då....(support please... :lol: ) visst avlastar ergon bättre och mer belastning på höften :roll: Vill ha....NU !!!
ergo NG betyder att det är den nya "förbättrade" modellen. (Den gamla var mer lik patapumen). Den kom först ut med "insektsfodert" men nu är det enfärgat foder som tillverkas vad jag vet. Kanske finns det kvar någon med insekter hos någon försäljare, annars kan du säkert hitta en begagnad.

Argument till maken; DET ÄR INTE SOM EN BABYBJÖRN!!!!! Midjebältet tar upp mycket av tyngden för det första, vilket gör att ni kna bära mycket längre och tills barnet blir mycket äldre. Den går ju även att använda på ryggen vilket är bekvämt när barnet blir större. Barnet sitter dessutom bättre :lol:
Användarens profilbild
Av Toyya
Den är jättebra! Har haft både gamla och har nu den nya. Öppningen är större på den senare och så är det lite fler bra fack. Rekommenderas! :tumsup:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Jag tycker också att ryggsäcken till Ergon är himla bra! :D Använder den dagligen och den rymmer det jag behöver ha med till mina tre barn och mig själv.
Visst kan jag anses som partisk :roll: i och med att jag säljer både ryggsäcken och Ergo bärsele. Men å andra sidan jag skulle inte använda den så mycket själv om den inte var bra :wink: :)
Användarens profilbild
Av Panakeia
Bissa skrev:
Sandra skrev:om du bestämmer dig för att köpa en sådan så kommer det om ett par dagar ett helt gäng sådana på ebay......
Tål att tänkas på :D Kan man få en länk? *ber snällt* :wink: :wink:
http://www.ebay.se/viItem?ItemId=7396740793
sen kan du nog klicka på säljaren och dess övriga auktioner, så har två ryggsäcksauktioner till och tre midjeväskor...
Av Signatur
Jag kan inte påstå att jag använder min ERGOrygga särskilt mycket. Tycker det blir så tungt med den utanpå barnet. Och så känns det som om kotte mosas om man har t ex en vattenflaska i den.
Användarens profilbild
Av Lydia
Är det någon som har en tydlig bild på hur ryggan sätts fast på ergoselen?
Användarens profilbild
Av Fulfot
Oj, vilka delade meningar om ryggsäcken!
Ska nog bära lite i Ergon först och se så att jag trivs med den innan jag köper en ryggsäck. Eller eventuellt köpa en begangnad... *funderar*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?