Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lindajv
Din lilla ska väl passa enligt instruktionerna. På vilket sätt är den för liten? Jag tror att min lilla var ungefär i den storleken när jag provade och då fick han plats, men trivdes inte alls, så då gav jag upp försöket med insatsen. När jag köpte min första Butterfly till storebror, som då var två månader, så var hans rygg för lång för att ha insatsen. Dock kunde han sitta som vanligt i selen, med normal benställning och lagom högt i ryggen redan då. Mina barn verkar inte följa rekommendationerna... Det kanske din lilla heller inte gör?
Användarens profilbild
Av millla
Jag tycker inte heller att den funkar trots att barnet är litet. Jag provade ett par gånger med min lilla som då kanske vägde kring 5 kilo men jag tyckte inte riktigt att hon fick plats ordentligt i den. Kanske gjorde jag fel.
Användarens profilbild
Av Diesel
Jag har precis slutat använda insatsen till Signe som nu väger 5kg och är 58cm, hon har suttit väldigt bra i den tills nu. Är det en I eller II du har? Jag hade en Butterfly I när Kerstin var liten och där kom jag inte överens med babyinsatsen.
Av anpa
Jag har en 2a
Problemet är att när jag lägger ner henne enl instruktionerna kommer insatsen inte upp tillräckligt långt på kardborrebandet, dvs över den linjen som finns.. Hon har tygblöja med ullbyxa, kanske den ställer till det, att hon liksom blir längre i ryggen-grenen??
Eller ska man dra ner insatsdelen, hur långt ner ska den vara??
Användarens profilbild
Av Lindajv
anpa skrev:Jag har en 2a
Problemet är att när jag lägger ner henne enl instruktionerna kommer insatsen inte upp tillräckligt långt på kardborrebandet, dvs över den linjen som finns.. Hon har tygblöja med ullbyxa, kanske den ställer till det, att hon liksom blir längre i ryggen-grenen??
Det var så jag upplevde det, att ryggen var för lång på mitt barn. Han satt i hela becon och hade tyget lagom högt utan insats. Svårt det där.. Jag har inget svar på hur man ska göra med insatsen tyvärr..
Användarens profilbild
Av Diesel
anpa skrev:Jag har en 2a
Vi använder också tygisar med ullisar, men Signe kanske har kortare rygg så det är därför det fungerade bra med insatsen för henne. Jag upplevde däremot att hon satt lite säckigt, eller ostadigt på något vis, innan hon var ca 4 veckor - så därför blev det bara sjal istället fram tills dess. :D Nu sedan ett par veckor är hon så stabil att man lätt kan svinga upp henne på ryggen i selen - där sover hon gott en liten stund och jag kan passa på att få något gjort under tiden. :vågen:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?