Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Loppsan
Hejsan.. Behöver lite tips o råd...

Min syster ska flytta till USA (Florida) och väntar barn i september..
Vet att hon är intresserad av att bära i sjal, hon har lånat av mig men har ingen själv.. Därför känns det ju som en himla bra present att ge bort till henne när den lilla kotten kommer :D
Men som sagt hon kommer att bo i ett varmt klimat.. Så jag funderar lite på vad för sjal som kan funka bra till nyfödd i varmt klimat..

Ös gärna på med tips o förslag..
Användarens profilbild
Av diddeldi
en trikåsjal är ju mysigast i början. skulle tippa att hug-a-bub är en av de svalaste? den är ju så smal.
Användarens profilbild
Av Helen
Trikåsjalar är myiga, jag tror att Sinon är den svalaste ( utan att själv testat skillnaderna.) Hug a bub är också bra.

Spontant säger jag en Amazonas Antigua eller Ella roo. Det är tunna vävda sjalar som de kan ha länge.
Det kräver lite mer av bäraren de första gångerna man knyter, men man lär sig snabbt.

Jag hade nog gått på en tunn vävd, eller en väv och en trikå, men det ä ren penga fråga.
Själv köpte jag en Antigua och en Baby Bundler ( bred) första gången, men använde mest Antiguan för det var så varmt. Min dotter var då ca 3 månader.
Användarens profilbild
Av April
Vi ska ha en liten i juni/juli och vi har valt en Sino (eller kanske två :oops: ). Sino ska vara väldigt sval och tunn, samtidigt som den avlastar bra, tycker det verkar vara en perfekt kombination ;-)

Kram
Av Loppsan
Hum.. Nu har jag fått lita att fundera på :D
Det svåra är ju att alla är så fina o ser så mysiga ut :love: ..
Gillade den skrynkliga effekten i Calin Bleu Gauze.. men även Sinon ser himla härlig ut i kvalitén..

Passar på att tacka för era svar..
Användarens profilbild
Av tinkerbell
En Sino, säger jag! Har ju inte testat men den verkar vara åt det svalare hållet och supermysig och... *suckar längtansfullt*...har du sett färgerna!? :whut: Underbara! *vill ha till nästa bebis* :love:
Av Loppsan
tinkerbell skrev:En Sino, säger jag! Har ju inte testat men den verkar vara åt det svalare hållet och supermysig och... *suckar längtansfullt*...har du sett färgerna!? :whut: Underbara! *vill ha till nästa bebis* :love:
Jag har också blivit kär i den sjalen.. den finns ju i så många härliga färger :love:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?