Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kristina
Det börjar nu närma sig läge att skaffa trikåsjal igen och det är ju några år en sist och det verkar ha hänt en del på marknaden, så nu vill jag veta vad ni rekommenderar!

Mina krav är att den ska vara hyfsat tunn (typ sino), kanterna får absolut inte krulla sig, då blir jag vansinnig, 50-60 cm bred och helst avsmalnande ändar. Gärna med lite variation på färger att välja mellan också.

Edit: Att den går att använda länge är inte så noga, jag lär ändå gå över på vävd efter några månader bara.

Så vad säger ni, vad ska jag ha?
Senast redigerad av Kristina den tor okt 21, 2010 12:25, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Droppen
WBS är min favorit! Dock längesen jag kollade vilka färger som finns.

Babydesigns egna bambutrikå är också underbart mjuk och skön. :D
Användarens profilbild
Av Kristina
Droppen skrev:WBS är min favorit! Dock längesen jag kollade vilka färger som finns.

Åh, fanns ju många snygga WBS! Känns det inte jobbigt att den är så bred? Att den går att använda länge är inte så noga, jag lär ändå gå över på vävd efter några månader bara.
Aldorian har jag kikat på och trodde det var den jag skulle ha, men det fanns så få färger att välja på.. :(
Användarens profilbild
Av Droppen
Kristina skrev:
Droppen skrev:WBS är min favorit! Dock längesen jag kollade vilka färger som finns.

Åh, fanns ju många snygga WBS! Känns det inte jobbigt att den är så bred? Att den går att använda länge är inte så noga, jag lär ändå gå över på vävd efter några månader bara.
Aldorian har jag kikat på och trodde det var den jag skulle ha, men det fanns så få färger att välja på.. :(
att den är bred tycker jag inte är någon nackdel och då var ändå mio en liten skit. :loving:
använde den absolut mest av de fem jag hade. :wink:
Användarens profilbild
Av Kristina
Nån mer som har åsikter? Marimekko-sjalen, hur är den?
Sjalar jag provat är hug-a-bub (krulliga kanter), sino (gillade), BaBu (lite tjock och bred, men annars bra).
Säkert nån mer också, men det är de jag minns.
Användarens profilbild
Av Kristina
sacha42 skrev:lovley dudes var mjuk och gossig :loving:
Åh, snygga var dom också! Hittade en på blocket för 250:- + frakt, ska se om hon vill sälja till mig. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?