Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sjalotta
Japp, vi har en sån. En kompis till mig har en Ergo och intygar att det är en exakt kopia. Den är jättebra! :D
Av Hell Cat
Sjalotta skrev:Japp, vi har en sån. En kompis till mig har en Ergo och intygar att det är en exakt kopia. Den är jättebra! :D

Nja, exakt kopia vet jag inte. Utseendemässigt är de lika men jag tycker nog att ERGO:n avlastar bättre. Dessutom är axelbanden tjockare och klumpigare på kopian. Därmed inte sagt att det inte är en bra och prisvärd sele, för det är den. (jag har haft en ERGO och jag har en kopia nu)
Användarens profilbild
Av Sjalotta
Ja, det kanske var lite mycket sagt... Kompisen min har ju bara provat en kort stund med denna kopian.
Jag tycker också att axelbanden är lite klumpiga, men jag har ju aldrig provat en Ergo, så jag kan själv inte jämföra.
Men för 200 pix är det en riktigt bra sele!
Av Nikita87
Jag har en blå såndär och den är helt okej.
Att bära lite större barn fram är ingen höjdare,iallafall inte om man jämför med Manduca.
Jag tycker att den är helt klart värd pengarna. Jag har den som extra sele medans sambon väljer den i första hand.

Så den är nog ett bra val!
Användarens profilbild
Av sara f
Tack för alla svar! Låter ju som om den är mycket bättre än en babybjörn i alla fall :wink:
Hur är längden på axelbanden? Systerns sambo är lång, så det blir inget bra med en sele för kortvuxna.
Av Hell Cat
sara f skrev:Tack för alla svar! Låter ju som om den är mycket bättre än en babybjörn i alla fall :wink:
Hur är längden på axelbanden? Systerns sambo är lång, så det blir inget bra med en sele för kortvuxna.
De är ställbara, jag får dra in dem så mycket som jag kan, så de blir nog rätt långa helt utdragna. Jag beställde förresten fån Gadget Baby, och fick selen inom 14 dagar. Jag vet dock att vissa som beställt och fått vänta lääänge och sen fått fel färg på selen..
Av Nikita87
Jag tror den är bra för både långa och korta för jag får spänna in den mycket och jag är 1,60 sambon samma och han är 1,70.
Den är ENORMT mycket bättre än Babybjörn :tumup:
Användarens profilbild
Av Sjalotta
Min man använder den ofta och han får väl anses som ganska lång, 1.89 inga problem alls. Och ja, mycket bättre än Babybjörn!!
Av Rmamma
Jag har en röd som jag inte använder, om du är intresserad av den?
Användarens profilbild
Av sara f
Rmamma skrev:Jag har en röd som jag inte använder, om du är intresserad av den?
Tyvärr inte, vann en auktion på en sån nu i veckan, så nu väntar jag med spänning på paket :D
Användarens profilbild
Av ToveLi
Rmamma skrev:Jag har en röd som jag inte använder, om du är intresserad av den?
Har du den kvar? Jag är intresserad isåfall.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?