Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Snurrfian
Nja exakt mitt på är den nog inte... ;)
Användarens profilbild
Av diddeldi
den är ganska ordentligt på sidan alltså, hade varit perfekt om man ville ha knuten i sidan. fast jag når ju att ha den på magen så :wink:

fast å andra sidan så syns ju inte lappen när jag knyter nu 8)
Användarens profilbild
Av annikar
Min sitter också snett, typ 15 cm eller så :shock:
Men den är så pass lång så det gör inget. Min mäter totalt ca 5.5m vilket är typ 1.20 för långt för mig :roll:
Men det är ju dåligt at det diffar så mycket...
Användarens profilbild
Av Lydia
annikar skrev:Min sitter också snett, typ 15 cm eller så :shock:
Men den är så pass lång så det gör inget. Min mäter totalt ca 5.5m vilket är typ 1.20 för långt för mig :roll:
Var den så lång även efter tvätt? Jag måste komma ihåg att mäta min när jag får hem den.
Tyckte att mittmarkeringen på Gåsen var så ful så jag kommer nog hitta på en finare mittmarkering och sätta fast, och då kan jag ju se till att den hamnar i mitten ;)
Användarens profilbild
Av annikar
Lydia skrev:
annikar skrev:Min sitter också snett, typ 15 cm eller så :shock:
Var den så lång även efter tvätt? Jag måste komma ihåg att mäta min när jag får hem den.
Tyckte att mittmarkeringen på Gåsen var så ful så jag kommer nog hitta på en finare mittmarkering och sätta fast, och då kan jag ju se till att den hamnar i mitten ;)
Ja, det är efter tvätt och lite användning. Men jag tror inte att den töjer sig så mycket...
Håller med om att mittmarkeringen är urtrist!
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Det är inte som pü min Hoppe dü? Där är mittmarkeringen pü mitten av den lüngsida den sitter pü. Det gör ju att den hamnar snedskärningens längd/2 fel. Pü hoppizen finns en pü var lüngsida o den riktiga mitten hamnar ju mittemellan dessa tvü markeringar.
Användarens profilbild
Av Karion
Min är inte heller på mitten utan riktigt sned - har inte mätt dock...
Jag är bra sugen på att fimpa dom där vassa overlocksömmarna och sy riktiga fållar och egen mittmarkering!

Vad tror ni, dubblevikta fållar som man fäster med trestegsicksack och har lite olika nyanser på trådarna längs sidorna - ja åsså kapa nån meter då?!?! Å så en diskret mittmarkering på MITTEN?!?! :roll: :mrgreen:
Användarens profilbild
Av buebo
Den sitter inte i mitten på min heller. Jag fattade det först inte utan trodde jag gjort nå fel när knuten blev på sniskan.
Sen kunde de väl ha gjort den lite roligare iaf.
Användarens profilbild
Av annikar
Karion skrev:Min är inte heller på mitten utan riktigt sned - har inte mätt dock...
Jag är bra sugen på att fimpa dom där vassa overlocksömmarna och sy riktiga fållar och egen mittmarkering!

Vad tror ni, dubblevikta fållar som man fäster med trestegsicksack och har lite olika nyanser på trådarna längs sidorna - ja åsså kapa nån meter då?!?! Å så en diskret mittmarkering på MITTEN?!?! :roll: :mrgreen:
Låter trevligt tycker jag med en kortare sjal och snygg söm i avvikande färg. Har funderar på att kapa min också, men jag vågar inte riktigt :?
Användarens profilbild
Av Elin G
Sockertopp skrev:Det är inte som pü min Hoppe dü? Där är mittmarkeringen pü mitten av den lüngsida den sitter pü. Det gör ju att den hamnar snedskärningens längd/2 fel. Pü hoppizen finns en pü var lüngsida o den riktiga mitten hamnar ju mittemellan dessa tvü markeringar.
:rofl: Vad har hänt med ditt tangentbord egentligen?
Användarens profilbild
Av frida
Mitten kanske är märkt snett för att man ska få olika långa ändar som ska hänga "vackert"?
Användarens profilbild
Av diddeldi
frida skrev:Mitten kanske är märkt snett för att man ska få olika långa ändar som ska hänga "vackert"?
alltså, de är ju perfekta för att knyta i sidan så det kanske är så det är tänkt att man ska göra :mitvit: . fast jag når ju runt till magen så då känns det ju lite fånigt att knyta i sidan.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Men......inget svar innan sü jag försöker igen.
Den är inte märkt i mitten av ena lüngsidan dü? Eller har den inte sneda ändar förresten? För dü föll ju mitt resonemang snabbt......
Användarens profilbild
Av Linnea
JA den e skitful faktiskt :x
kunde de inte sytt den på tvärsan som på Sinon eller nåt, nu ser den ju ut som en sabla tvättrådslapp mitt på (eller på sniskan då) :hellu:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?