Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Provade precis min nyinköopta bärsele och upptäckte att axelbanden inte ligger tätt mot axlarna utan de lyfter och skapar en bula (svårt att förklara :-)) Vet inte om det är mig eller selen det är fel på. När jag testade att korsa banden så blev det bättre, men jag trodde man skulle kunna ha axelbanden även vanligt?? Brukar ni andra ha banden korsade? Selen är av märke beco gemini, stod och valde mellan den och manducan. Detta märkte jag tyvärr inte i affären, vi provade bara som hastigast då lilla killen började skrika och gråta. Kanske skulle köpt manducan istället eller den kanske har samma problem?
Jag har ingen Beco gemini, så jag kan inte svara tyvärr.. Har du dragit åt ordentligt? Kanske vet någon annan förhoppningsvis. Jag skriver för att jag själv är sugen på en Gemini. Min lillkille på 1 mån sitter inte så bra i något av de bärdon jag har. Jo, i trikåsjalen då förstås. Hur gammal är din lilla? Ursäkta om jag börjar skriva om annat när du ställer en fråga.. Jag kan ju i och för sig säga att på de selar jag provat så har axelbanden legat bra på axeln, när de varit lagom i storlek. Manduca och Ergo har varit för stora att ha som vanligt för mig. Beco i andra modeller har passat mig som inte är så lång.
Du skulle antagligen ha valt en annan sele. Gemini är väl ett supstitut för beco 4th som är en ren sele utan insats och ämnad för större barn, eller?
Har du inte kvittot kvar? Bor du i samma stad som du var och provade i? Gå tillbaka och ta med sele, kvitto och ett glatt leende, de i butiken ger dig säkert pengarna tillbaka, hjälper dig att justera rätt eller hjälper dig välja ut en annan sele. :tumup:
katha skrev:Du skulle antagligen ha valt en annan sele. Gemini är väl ett supstitut för beco 4th som är en ren sele utan insats och ämnad för större barn, eller?
Har du inte kvittot kvar? Bor du i samma stad som du var och provade i? Gå tillbaka och ta med sele, kvitto och ett glatt leende, de i butiken ger dig säkert pengarna tillbaka, hjälper dig att justera rätt eller hjälper dig välja ut en annan sele. :tumup:
Jo, kanske får åka tillbaka och se om manducan eller kanske någon annan sele är bättre. Men min kille väger ca 7 kg så jag tror inte han är för liten, står ju att den är från 3,5 kg och uppåt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?