Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ulla-Maija
Jag har redan slut på Sol och ska beställa nya easycare så nu har ni ypperlig tillfälle att önska färg och längd!

Jag vet att Anso var ute efter lite kortare version, färg 08/11 och jag tar gärna emot förslag från andra också. Jag kan inte lova att ta hem allt (de är så dyra) men gör så gott som jag bara kan.

Kika på tillverkarens hemsida: www.easycare.at och ge förslag! Jag tänkte beställa relativt raskt.

Tack för åsikter :D
Ulla fr. Småfolket/www.sjalar.nu
Av Ulla-Maija
Tillägg: De kan fås även i enfärgad på dem färger som finns med, men då är de lite dyrare.

Glömde även skriva att Sol har nr 09.

Ni kan svara hit eller till ulla@sjalar.nu

Ulla :? fr. Småfolket/www.sjalar.nu
Användarens profilbild
Av Helena
Tycker också det vore bra om du tog hem längden 4,2 av några sjalar.
Sol tycker jag är finast, men jag gillar 07 också. Men svårt att bilda sig en uppfattning om sjalarna när man får leta efter pyttebilder på easycares hemsida. Där kunde de ha gjort ett bättre jobb, med tanke på hur dyra sjalarna är. :cry:
Användarens profilbild
Av Ester
fterlyser verlign bättre bilder på sjalarna.

jag tycker 08 är fin
Användarens profilbild
Av Anna
Är inte ute efter ny sjal just nu men jag gillar nr 11, 12, 8 och 3 bäst i den nämnda ordningen. Men nr 12 har ni ju redan.
Användarens profilbild
Av Ester
Ja 11 år också urfin
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Hade jag haft råd med en Easy Care-sjal hade det helt klart blivit en no11! Enkel och inte så skrikig, men ändå full av färg! Borde gå att matcha till det mesta!:lol:
Bild
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag gillar förutom sol även 10, 02 och 11.
Användarens profilbild
Av Bella
11 är ju sååå snygg!
11, 09 (sol) och 02 är mina favoriter.

Men jag håller med om att dom kunde fixa lite bättre bilder...
Användarens profilbild
Av Bella
Lite OT i det här ämnet, men har ni sett easycares babyhats? Dom är ju så söta och coola att man smäller av! 8)
Nu måste jag genast springa iväg till garnaffären och köpa garn som matchar min EllaRoo och börja virka.
Användarens profilbild
Av Anna
Men jag tyckte nog det var lite spännande med deras ospecifierade färgval också. Det som alltid är så svårt, man kankse skulle beställt en sådan och vänta ännu mer vid lådan för att se vad det blev för färg.
Användarens profilbild
Av Helena
Docksjalar vore kanske kul också!
Användarens profilbild
Av Ester
Ulla - hur går det? vilka färger och längder blir det som du tar in?

Jag är på väg att beställa snart så jag undrar bara om jag ska komma förbi på hälsingehöjden och handla istället för att beställa från österrike
Av Ulla-Maija
Förlåt att det har dröjt, jag har haft rätt så mycket att göra.

Idag jobbar jag hemifrån men min ¤"/%#=%¤-dator krånglar så jag har försökt att få ut meddelande ett tag nu.

Hur som helst: det blir påfyllning av de färger som jag redan har, alltså Eld, Hav och Sol, dessutom blir det någon ex kortare (4,2) åtminstone i Eld och Hav. Även nr 11 som många gillade kommer att finnas i tre längder och jag har skickat efterbeställning på nr 10, jag tror att det blir en i varje längd. 08 kanske står näst i turordning om inte du AnKa, eller någon annan, bestämt vill ha en nu?

Jag önskar att jag skulle kunna ha alla färger och längder men de är så dyra på inköp (också) så att jag får lugna ner mig och beställa mer sen! Jag utölkar antalet färger allt eftersom. ÄR det någon som vill ha något speciellt så mejla mig så gör jag allt som jag kan att ta hem det. Det är jättebra att veta vad ni gillar!

Förresten, har just suttit och räknat lite paketpriser så att det ska bli billigare att köpa både easycare och Ringo, ihop. Hoppas att ni inte uppfattar mig som elak då :-D? Jag måste bara få min datornisse hem för att fixa min dator innan jag kan skicka upp priserna. Roligt med datorer - kan inte göra något utan dem längre!

Ha det bra, jag hoppas att jag kan få snart svar från easycare!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?