Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Fast jag tolkar inte texten på samma sätt; "Tyvärr finns det bärselar på marknaden som anges uppfylla standardens krav trots att benhålens storlek inte testats. Det gäller nya typer av bärselar där barnet bärs med båda benen åt samma sida eller som saknar egentliga benhål när selen inte är fastsatt på en bärares kropp. Var därför uppmärksam på att barnet inte ska kunna glida ur bärselen även om det anges att den uppfyller europastandarden."

Jag tolkar det som att ergonomiska selar inte är testade på samma sätt och att man ska vara uppmärksam så att barnet inte kan glida åt sidan, inte att de avråder.
mammagumman skrev:Nej, det var mer bildvalet som jag tyckte kändes så riktat. Men jag planerar att ringa informationsavdelningen på konsumentverket på måndag för att höra hur de tänkt när det valt bilderna. Nu hade de gått hem för dagen. 8)
Men om man ska visa en sele utan behål finns det väl inte så mycket att välja på om man ska illustrera vilken modell det handlar om :hmm:
Blackbabe skrev:
mammagumman skrev:Nej, det var mer bildvalet som jag tyckte kändes så riktat. Men jag planerar att ringa informationsavdelningen på konsumentverket på måndag för att höra hur de tänkt när det valt bilderna. Nu hade de gått hem för dagen. 8)
Men om man ska visa en sele utan behål finns det väl inte så mycket att välja på om man ska illustrera vilken modell det handlar om :hmm:
Det jag reagerade på var att BB ser ut att vara rätt med nackstöd och allt, medan den ergonomiska har dålig säkerhet pga stora benhål. Men som sagt, jag kommer ringa och vänligt fråga hur de tänkt. Återkommer med svar när jag fått ett :D
Blackbabe skrev:
Men hur tänker de?? HUR ska en unge kunna glida UR en ergo tex??
Helene skrev:
Blackbabe skrev:
Men hur tänker de?? HUR ska en unge kunna glida UR en ergo tex??
Jag tolkade det som att alla bilder var exempel på BRA bärdon. Att bärpåsen tex inte täckte barnets ansikte, att den ergonomiska selen var av en sån sort där barnet inte kan trilla ur, att den BB-liknande selen hade huvudstöd osv.

Men jag tycker också att det var otydligt och det borde stått under bilden vad som var bra/dåligt men just den selen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?