Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av november
när kan man börja ha en bebis i en manduca? jag kanske måste skaffa en mt att ha på ryggen för den ena bebisen och ha en vanlig sjal fram?
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag har hjälpt många föräldrar med nyfödda att prova ut manduca, det brukar funka. kanske inte lika optimalt och mysigt som trikåsjal men inga problem liksom. rekommenderad minimivikt är 3,5 kg men det går även med lite mindre. men de första veckorna så kanske du inte kommer ge dig ut så mycket själv bärandes båda barnen ändå?
Användarens profilbild
Av november
diddeldi skrev:jag har hjälpt många föräldrar med nyfödda att prova ut manduca, det brukar funka. kanske inte lika optimalt och mysigt som trikåsjal men inga problem liksom. rekommenderad minimivikt är 3,5 kg men det går även med lite mindre. men de första veckorna så kanske du inte kommer ge dig ut så mycket själv bärandes båda barnen ändå?

jag hoppas kunna sjala båda i en och samma trikåsjal i början, båda på magen. sen när dom blvit lite större, kanske ett par månader eller så, så funderar jag på om jag kan ha en i sjal på magen och den andre i manducan på ryggen, och det låter som att det kan funka då ju! :tumup:
Användarens profilbild
Av november
Titinea skrev:Vi började bära A i manducan när hon vägde 3 kilo, innan hade vi sjal.

bra att veta att det går! jag skaffade inte min sele förrän w var över året, bar bara i sjal fram till dess.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?