Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mian
så här på fredagskvällen. Funderar på om inte en Sino vore ett bättre alternativ till sommarsjal än gåsen. Men klarar de verkligen av barn upp till ett som det står? Emil kommer med största säkerhet väga tio kilo till sommaren, tror ni att det kommer att fungera?

Tycker Mobyn är så mysig och vill inte riktigt att trikå-sjal tiden skall vara över :(
Av Aelia
Min son är 7 månader nästa vecka och jag bär honom fortfarande i sino. Nu vet jag inte hur mycket din son väger, men Benjamin vägde 8,5 för ca 2 v sen. och vi planerar att kunna bära i sino minst fram till sommaren.
Användarens profilbild
Av mian
Emil väger redan 8 kilo, men det borde väl stanna av någongång... :wink:
Av katti
jag bär eskil, snart 2 1/2, ca 15 kg i sinon varje dag, ibland ett par timmar åt gången.

så visst behöver du en sino!
Användarens profilbild
Av Helena
katti skrev:jag bär eskil, snart 2 1/2, ca 15 kg i sinon varje dag, ibland ett par timmar åt gången.

Men det måste väl ändå vara väldigt ovanligt att bära i trikåsjal med ett så stort barn.
Jag har sedan jag började med vävd sjal när min son var sex månader, aldrig känt något behov av en trikåsjal. Tycker också att det är jobbigt att få in stora barn i x-omlut 2 knytningar.
Av katti
ja, det är nog ovanligt, men det går!
om man gillar trikåsjal :wink: ...

jag har å andra sidan bara provat vävd sjal en gång, med ett lånat, mindre barn och jag känner inget behov av en vävd sjal.

men det är ju olika vad man gillar, men det är himla skönt när man hittat sin grej, oavsett vad det är.
Av Aelia
Helena skrev:
katti skrev:jag bär eskil, snart 2 1/2, ca 15 kg i sinon varje dag, ibland ett par timmar åt gången.

Men det måste väl ändå vara väldigt ovanligt att bära i trikåsjal med ett så stort barn.
Jag har sedan jag började med vävd sjal när min son var sex månader, aldrig känt något behov av en trikåsjal. Tycker också att det är jobbigt att få in stora barn i x-omlut 2 knytningar.
Det är väl bra att man kan välja, inte alla som trivs med vävd, så jag tycker att det är bra att sino finns. Jag bär min snart 7 månaders son i sino och vi trvis väldigt bra med den, ibland enklare med den än med en vävd tycker jag.
Användarens profilbild
Av astia
bär Dante 7,5...å himmel...snart 8 månader i Sinon och det går hur bra som helst - han väger 9 kg. Igår sov han i den ett bra tag!!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?