Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hanna-Maria
Brukar oftast bära A (10 mån och väger drygt 10 kg) på höften utan bärdon, men skulle gärna vilja ha något bära med. Har en ringsjal (Ringo), men den får jag inte till bra över axeln. Vilket bärdon är lättast att använda på höften? Behöver något som går snabbt att ta på nu när A vill ofta upp och ner igen. Har funderat lite på en bärpåse, är det lättare att få en sådan att sitta skönt på axeln?

Bär i övrigt med sele, hade tidigare trikåsjal och har inte testat vävd sjal.
Av Gerbera
Det enklaste och billigaste är ändå ringsjal. Prova en annan modell. Jag hade en Ringrebozo som första ringsjal och tycker fortfarande den är skönast. Jättelätt att få till bra, då den är så tunn och följsam. Och så kostar de bara kring 200 Kr. Har en Ringo också, men tycker inte den är lika skön. Hade även en Föräldrar och Barn, men den tyckte inte jag var skön alls.
Sedan har jag provat en Drottning Enar på en mässa en gång. Den verkade jättebra och skön, men den är dyr (875,-). Annat jag har provat på höften är Ergo (inget för snabbt upp och ner, lite krångligt) samt Easy Rider (där måste man stödja barnet med ena armen; satt inte alls bra på min höft). Hoppas det hjälper lite!
Av Hanna-Maria
pulibus skrev:Jag bär min dotter i en hemmasydd easyhug (http://www.easyhug.se/) på höften. Fast jag använder bara den ena ringen, perfekt när man är hemma och det blir mycket i & ur. Easyhugen sätter jag under rumpan på henne så hon sitter bra och sen stödjer jag upp henne med min ena arm.
En sån har jag ju :D ! Åh vilket bra tips, tack Pulibus :app: ! Har inte tänkt på att jag faktiskt då redan har en bärpåse...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?