Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Charlottis
Ska köpa en sele, min skrutt tycker inte om sino sjalen jag köpte. Har lånat en babybjörn av en bekant och konstaterat att sele tycker han jättemycket om. Men den är inte bra då ryggen värker så därför funderar jag på antingen en beco butterfly eller mancuca, eller kanske någon annan ergonomisk sele??

Vill gärna höra om nackdelar och fördelar med båda.
Av sjaltokan
Du bor inte i närheten av någon återförsäljare eller där de ordnas träffar?

Smaken är som baken om vilken man gillar bäst mycket beroende på kroppstyp. Selarna i sig är likvärdiga, personligen tycker jag becon är snyggare rent estetiskt. :mrgreen:
Av Charlottis
Bor i Stockholm så det borde väl finnas någon återförsäljare i närheten tycker jag, hade tänkt beställa på nätet för att slippa fara runt med lilla bebisen.

Håller med om att becon finns i massa snygga nya färger! Så läckra verkligen, slår manducan med hästlängder i det avseendet.

# Har läst att becco ska vara dålig när barnet somnat, att det inte ska finnas stöd för nacken?
# Har läst att manduca har jag läst ska vara krånglig att ta på?
Av sjaltokan
Knyt-An se annons till höger har ju ett stort utbud av selar och hon är duktig och kan hjälpa dig att prova ut den som passar er bäst.
Av Charlottis
thowida skrev:Knyt-An se annons till höger har ju ett stort utbud av selar och hon är duktig och kan hjälpa dig att prova ut den som passar er bäst.
Kikade på hemsidan, men där verkar enbart maduca selen finnas.
Av Charlottis
Charlottis skrev:Vilken av manduca och beco butterfly II är ENKLAST att använda? (har nu en 2 månaders som ska sitta framåtvänd)
Tror jag är lite trött, menar givevis inte framåtvänd.
Av sjaltokan
Charlottis skrev:Vilken av manduca och beco butterfly II är ENKLAST att använda? (har nu en 2 månaders som ska sitta framåtvänd)
Båda är lika enkla :lol: Köp den du tycker är snyggast :mrgreen:
Av Charlottis
thowida skrev:
Charlottis skrev:Efter lite surfande har jag hittat en sele som heter beco gemini som verkar vara bra! Kan dock inte se att den finns att köpa här i Sverige ännu :-(
Den är inte i tillverkning än

http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=3&t=160357&
Jo faktiskt, jag har kontaktat en återförsäljare, den kommer troligtvis i slutet av augusti till Sverige.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?