Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av owawa
Jag ska till Peking med sonen och funderar på om jag skulle ha något bärdon med mig. Länge sen jag bar honom nu, men blir man trött i en storstad... Är inne på en ergonomisk sele som är lätt att ta på men inte får ta för mycket plats. Vilken funkar till ett stort barn, 105 cm och 16 kg?
Användarens profilbild
Av Droppen
Oh snap tycker jag är den optimala selen för ett så stort barn. :D
Tyvärr finns än så länge ingen svensk åf. Jag köpte min från Frogmama.
Användarens profilbild
Av thanisa
Har du tidigare burit i sjal så är ju sjal det som avlastar bäst och det som är bekvämast för både bärare och den som blir buren. När ska ni åka? Tänker på om det hade blivit väldigt varmt med sjal. Jag kan bära dottern länge med sjal men sele blir bara korta stycken. Även sonen känns för stor för sele.
Användarens profilbild
Av homeinheart
Jag har provat Oh Snap och den är bra! Jag har en Dream Carrier som är gjört for stort barn och också har haft en Kanga XT som var underbart och för stort barn! Jag också tänk en underbart vävd sjal passer bra till stort barn :tumup:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Zeb09 skrev:Hej,
Jag har burit min son i Babyback - dock är han inte så stor riktigt än - men känns bra att ha honom sittandes på ryggen.
Nu blir jag nyfiken, jag som aldrig burit med vikten enbart runt mig, utan något alls på axlarna! :-D

Hur tycker du att det fungerar för längre stunder jämfört med att bära på ryggen i bärdon som även lägger en del av vikten på axlarna, typ långsjal/mei tai/sele?
(när jag talat om längre stunder för +15kg barn tänker jag mig mer än 45min i sträck eller så, inte flera timmar så som med en liten bäbis :wink: )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?